Принт і колір: 5 стильних стратегій весни

Від українських дизайнерів

Немає банальніших тем для розмови, ніж погода. Проте зараз усі говорять тільки про неї. Цього року тепло забарилося, тому кожен намагається віднайти свій ідеальний спосіб «приманити» його. Так, ми створили 5 стильних стратегій, які допоможуть повністю позбавитися зимової сірості та по-справжньому відчути пору року, після якої завжди настають зміни.

Стратегія Шанель – смужка

Маленька чорна сукня, твідовий костюм, сумка на ланцюжку, біжутерія – Коко Шанель належить авторство багатьох модних нововведень ХХ століття. Одне з них – це мода на смугастий принт. Після мадемуазель Коко смужки тенденцію підхопили інші дизайнери, продовжуючи успіх смугастих тканин аж до наших днів. Жан-Поль Готьє, Оттавіо Міссоні, Кін Етро – багато відомих імен можна пов’язати з цим принтом. І любов кутюр’є до нього небезпідставна: правильно підібрана смужка візуально корегує недоліки фігури, та й загалом принт виглядає дуже стильно. Обираючи смугасті речі цієї весни, ви гарантовано виглядатимете актуально.

Стратегія Діор – горох

Крапинки на тканинах з’явились кількасот років тому. Але тоді в моді були складні набивні малюнки, тому горох не мав великої популярності. «Спростив» цей візерунок Крістіан Діор, присвятивши йому окрему колекцію суконь, тим самим зробивши горох загальновизнаною класикою 50-х років. Сьогодні горошок носить весь світ: його можна зустріти і на подіумах, і на світських подіях, і на вулицях будь-якого міста. Проте дизайнери та стилісти радять не поєднувати його зі звичними ретро-елементами. Цією весною принт отримав нове прочитання: замість перлів та вінтажних сумочок до горохової сукні краще обрати модні кросівки чи джинсовий піджак.

Стратегія Гуччі – квітковий принт

Рослинні орнаменти з’явилися на тканинах ще в часи стародавніх імперій, але справжня мода на флористичний принт прийшла у середині ХІХ століття з появою англійської текстильної компанії «Liberty». Її назва стала загальним терміном на позначення заквітчаних тканин. Знакова подія в житті квіткового принта відбулась у ХХ столітті, коли модний дім Gucci випустив хустку з малюнком «Флора». З того часу малюнок ліберті надовго оселився у жіночих шафах. Сьогодні українські дизайнери пропонують різні варіації на тему: від теплих трикотажних костюмів до невагомих суконь. Носити квітковий принт легко, адже він жіночний, яскравий та дуже активний. До такого вбрання лишається тільки додати улюблені аксесуари – і весняний образ готовий.

Стратегія Ланвен – пастельні кольори

Жанна Ланвен не здійснила революції в моді, не винайшла чогось екстраординарного. Проте саме вона закріпила за пастельними кольорами статус обов’язкових у жіночому гардеробі. Вбрання дизайнерки були делікатними, стриманими й романтичними одночасно. Жанна «забарвлювала» їх у м’які кольори – частіше за все у рожевий та бузковий. Сьогодні ці відтінки знов у тренді. Українські дизайнери пропонують чималий вибір пастельних речей для гармонійних весняних луків.

Стратегія Пантон – ультрафіолет

Інститут кольору Pantone аналізує тенденції та регулярно обирає нові модні відтінки. Не встигли ми як слід «посмакувати» соковитий світло-зелений грінері (Greenery), як спеціалісти презентували нового кольорового фаворита. Ним став космічний ультрафіолет (Ultra Violet). Цей відтінок українські дизайнери активно використовують у своїх нових колекціях: можна вдягати фіолетові сукні, спідниці, жакети, пальта й сміливо йти назустріч весні.

Аби виконати будь-яку з цих стратегій та придбати нове весняне вбрання, можна відвідати на маркет «Дні української сукні» від проекту «Всі. Свої». Він відбудеться 7-9 квітня в Києві, на Десятинній, 12. Тут понад 200 українських брендів презентують сукні, сорочки, костюми, тренчі, а також взуття та аксесуари до них.

— Читайте також: Made in Ukraine: 5 брендів гендерно нейтрального одягу

Мы в Facebook