Ефективний нон-фікшн: 7 нових книжок для роботи та бізнесу

Новинки українських видавництв

Ми живемо для того, щоб працювати, або працюємо для того, щоб жити? У будь-якому разі на робочому місці ми проводимо більшу частину часу, а процес професійної діяльності надає нам ті відчуття розвитку і перспективи, які є необхідними складовими щастя. Але чи дійсно ми відчуваємо, що розвиваємось та реалізовуємо себе у тому, що робимо? Книжкові рекомендації для тих, хто бажає покращити своє професійне зростання.

Homo creativus. Як новий клас завойовує світ

Річард Флоріда, «Наш Формат»

Річард Флоріда — професор урбаністики, який викладає у Торонтському університеті. Що таке урбаністика і яке відношення вона має до креативного класу, який єдиний може у майбутньому скласти конкуренцію роботам та комп`ютерам? Урбаністика — наука, присвячена розвитку різноманітних міських систем (транспорт, інфраструктура, екологія, охорона здоров`я), їх взаємодії між собою та з мешканцями міста. Креативний клас, про який Флоріда написав у цій книжці ще у 2002 році, — дитя міста, це новий економічний клас, роль якого у сучасному суспільстві — визначальна. Книга розповідає про те, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.

Економіка бунтівників

Алекса Клей, Кіра Май Філіпс, #книголав

«Чим голіший, тим мудріший», — кажуть люди. Дійсно, багато геніальних ідей та підприємницьких винаходів робиться зовсім не в офісах Кремнієвої долини. Часто економіку рухають ідеї новаторів-бунтівників: хакерів, піратів, пранкстерів та інших «неблагонадійних» людей, які залишаються невідомими широкому загалу. Саме про них книжка Алекси Клей та Кіри Май Філіпс, з якої ми дізнаємося, звідки ці винахідники черпають свої ідеї, яким чином їх реалізовують, і як ми можемо використати їхній досвід та знання для розвитку сучасної економіки.

Фріланс на західному ринку – як розпочати та досягти успіху! 2-ге видання

Роман Стоянович, «КМ-Букс»

Дослідники вважають, що у США до 2020 року половина робочої сили буде працювати у режимі фрілансу. Фрілансер, якщо ви не дуже в курсі, — це, як пише Вікіпедія, «вільнонайманець, який сам шукає собі проекти, може одночасно працювати на декілька фірм. В Україні фрілансерами переважно називають людей, що виконують будь-яку роботу через мережу інтернет віддалено». Якщо цілковита свобода — ваше все, то ця книга допоможе розпочати кар’єру фрілансера, обрати галузь спеціалізації та правильно організувати свою роботу.

Чому ми працємо?

Баррі Шварц, «Віват»

Ми для роботи чи робота для нас? Цікаве запитання. Єдине, що нам достеменно відомо, — це те що, робочий процес має бути із «людським обличчям». Баррі Шварц переконливо доводить, чому компанії потрібно створювати з урахуванням людської природи замість того, щоб повністю виключати цю природу з робочого процесу. Наповнити роботу новим сенсом для себе та своєї команди — ось чим допоможе ця книжка.

Час пішов… Підкори посаду за 90 днів

Майкл Воткінс, «Наш Формат»

Нове робоче місце — це завжди виклик. Дуже важливо правильно презентувати себе на новій посаді, адже помилки на цьому етапі можуть коштувати вам кар’єри. У цьому бестселері ви знайдете інструкцію про те, як запобігти прикрим помилкам, використовуючи, у тому числі, практичний чек-ліст і систему самооцінювання. Швидка адаптація та швидке повноцінне включення у нову діяльність всього за три місяці на будь-якій посаді будь-якого рівня.

Управління змінами

Іцхак Адізес, «BookChef»

Наскільки погано жити в епоху змін? Залежить від того, що ви з цими змінами робите. Іцхак Адізес робить з них можливості для розвитку. Наразі Адізес — один з провідних світових експертів у сфері підвищення ефективності ведення бізнесу і урядової діяльності шляхом внесення кардинальних змін, які не породжують хаосу і деструктивних конфліктів. І у цій книжці — не тільки про те, як правильно керувати змінами у бізнесі: друзі та шлюб теж потребують вашої уваги в епоху змін. Ось що говорить Адізес у передмові до українського видання: «Видання книжки «Управління змінами» українською мовою — велика честь для мене. Я багато разів навідувався до Києва з курсами лекцій. Роками я відстежував ситуацію в Україні. (…) Що ж перешкоджає Україні змінитися на ліпше? Мій досвід співробітництва з низкою українських компаній свідчить про те, що перешкоди на їхньому шляху до успіху нічим не відрізняються від тих перешкод, з якими я стикався під час роботи в інших країнах — колишніх радянських колоніях. Ці перешкоди — авторитарне керівництво, брак розуміння ринкових потреб і повна підпорядкованість будь-якої діяльності виробництву. (…) Для цього компаніям потрібні керівники, які не лише мають бачення майбутнього, але й можуть допомогти людям розділити це бачення; керівники, які можуть об’єднати людей, щоб вони працювали як одне ціле; керівники, які зможуть швидко й ефективно запровадити зміни».

Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших

Брюс Теркел, «Моноліт Bizz»

Хто такі «інші»? Звісно, клієнти і потенційні клієнти. І ви повинні все про них знати: що їм потрібно, чого вони бажають, чим захоплюються, що зможе найкращим чином задовольнити їхні потреби? Адже недостатньо просто продати людині, наприклад, термос. Може він, термос, їй і не дуже потрібен. А потрібна відпустка, свобода, мрія, уявлення про себе як про розкішно вільну та авантюрну людину, яка захотіла і гайнула в похід, придбавши практичний термос. Якщо ви збудуєте свій бренд на успішному задоволенні таких потреб споживача, він процвітатиме!

— Читайте також: Важливі оновлення: 10 корисних книжок для розумних людей

Мы в Facebook