Малий бізнес у 7 книжках: Гарячі новинки для підприємців

Як почати бізнес і продовжувати зростати

13.08.2018

Лідери великих корпорацій нас надихають, бо стають героями нашого часу, але багато хто з них починав з малого бізнесу, з крихітного проекту, у якого була гарна ідея та вдалі стратегії. Нова добірка допоможе тим, хто намагається розвивати свою справу.

Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не «впарювати»

Брент Адамсон, Меттью Діксон, «Наш Формат»

Чому ваш бізнес буксує? Товар — чудовий, послуги — унікальні, а ідея — взагалі ідеальна. Можливо, «вміли готувати та не вміли подавати»? Тобто, продавати. Ця книжка робить продавців суперпродуктивними, адже в ній викладено висновки, зроблені авторами у ході дослідження роботи сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Її авторами є Метью Діксон — відомий експерт із продажів і роботи з клієнтами, а Брент Адамсон — викладач, бізнес-тренер, дописувач Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Selling Power.

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів

Ігор Манн, «Моноліт-Bizz»

Як бути, якщо грошей на «розкрутку» обмаль? Відомий маркетолог, консультант, спікер, автор і видавець Ігор Манн вважає, що збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо лише за два місяці. Для цього вам знадобляться 50 майже безкоштовних інструментів, наведених у книжці.

Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки

Любов Соболєва, «Book Chef»

Заробляти в Instagram? Так, це легше, ніж ви собі уявляєте, та й набагато ефективніше, ніж деякі більш традиційні способи. Любов Соболєва, співзасновниця агенства «PR-Cafe», наводить вражаючі цифри прибутку бізнесів, які використовують соцмережу та розповідає, як розкрутити свій аккаунт, щоб заробляти пристойні гроші.

Трансформатор. Як створити власний бізнес і почати заробляти

Дмитро Портнягін, «Book Chef»

Дмитро Портнягін — власник кількох крупних бізнесів, який «зробив себе сам». У книжці Дмитро наводить 40 правил досягнення найліпших результатів у бізнесі, які він вивів зі свого десятирічного неймовірного досвіду з власного бізнесу. Чому б не дослухатися до його порад тим, хто тільки на шляху до бізнес-Олімпу?

Успіх без стратегії

Марк Розін, «Фабула»

Існування стратегії бізнесу — це така собі аксіома для починаючих підприємців, але чи завжди «стратегічний» підхід в управлінні бізнесом гарантує успіх? Є альтернатива — так званий «опортуністичний» підхід. Звісно, у кожного підходу свої переваги й недоліки, саме про це розповідає у книзі Марк Розін, консультант із 20-річним стажем.

Біг на місці. Парадокси конкуренції

Томас Гілланд Еріксен, «Ніка-Центр»

Конкуренція. Про неї варто знати все, і саме все норвезькі науковці, автори цього дослідження, про неї і дізналися: від того, як вона проявляється у живій природі до її проявів у політиці, спорті та бізнесі. Вас, можливо, здивує той факт, що конкуренція має як позитивні, так і негативні наслідки. І наше завдання, як людей ХХІ століття, — зберегти її ефект позитивних змін і творчого розвитку і водночас нейтралізувати негативні.

Малі гіганти. Компанії, що обрали велич, а не розмір

Бо Бьорлінгем, «КМ-Букс»

Чи важливий розмір, якщо йдеться про компанію? Ви впевнені, що невпинне розширення — єдиний ефективний шлях розвитку бізнесу? Ні. Подивіться лишень на ті компанії, які зробили поставили собі іншу мету у бізнесі: вони створюють чудові місця для роботи, забезпечують якісне обслуговування клієнтів, роблять значний внесок у свої громади та шукають кращі способи прожити людське життя. З книжки ви дізнаєтеся про досвід чотирнадцяти успішних компаній, які наважилися «йти своїм шляхом» і позбутися тиску постійного зростання.

Дізнатися більше про цінність і важливість різноманітності (diversity) та її вплив на ефективність бізнесу ви зможете під час Business Wisdom Summit, який відбудеться у Києві 27-28 вересня за адресою: Київ, вул. В. Липківського 1-А, концерт-хол «Оазис» (ТЦ «Ультрамарин», 3-й поверх)

— Читайте також: Дуже цікаві книжки: 10 новинок нонфікшену для дорослих

Новини партнерів