Лідери великих корпорацій нас надихають, бо стають героями нашого часу, але багато хто з них починав з малого бізнесу, з крихітного проекту, у якого була гарна ідея та вдалі стратегії. Нова добірка допоможе тим, хто намагається розвивати свою справу.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaСуперпродавці. Як навчитися продавати, а не «впарювати»
Брент Адамсон, Меттью Діксон, «Наш Формат»
Чому ваш бізнес буксує? Товар — чудовий, послуги — унікальні, а ідея — взагалі ідеальна. Можливо, «вміли готувати та не вміли подавати»? Тобто, продавати. Ця книжка робить продавців суперпродуктивними, адже в ній викладено висновки, зроблені авторами у ході дослідження роботи сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Її авторами є Метью Діксон — відомий експерт із продажів і роботи з клієнтами, а Брент Адамсон — викладач, бізнес-тренер, дописувач Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Selling Power.
Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів
Ігор Манн, «Моноліт-Bizz»
Як бути, якщо грошей на «розкрутку» обмаль? Відомий маркетолог, консультант, спікер, автор і видавець Ігор Манн вважає, що збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо лише за два місяці. Для цього вам знадобляться 50 майже безкоштовних інструментів, наведених у книжці.
Останні новини
- Собаки-рятувальники кінологічної служби, які шукають людей під завалами, отримали новий спеціалізований транспортний засіб
- Ініціатива Save Pets of Ukraine перезапускає проєкт патронажу притулків: 16 шелтерів та ще більше допомоги для адопції тварин
- Пригнічений настрій, апатія, песимізм: які шляхи виходу є, поради з самодопомоги
- Перші: як Джеральдіна Мок першою облетіла навколо світу наодинці
- Квасолевий суп — рецепт традиційної грецької страви Новости на главной
Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки
Любов Соболєва, «Book Chef»
Заробляти в Instagram? Так, це легше, ніж ви собі уявляєте, та й набагато ефективніше, ніж деякі більш традиційні способи. Любов Соболєва, співзасновниця агенства «PR-Cafe», наводить вражаючі цифри прибутку бізнесів, які використовують соцмережу та розповідає, як розкрутити свій аккаунт, щоб заробляти пристойні гроші.
Трансформатор. Як створити власний бізнес і почати заробляти
Дмитро Портнягін, «Book Chef»
Дмитро Портнягін — власник кількох крупних бізнесів, який «зробив себе сам». У книжці Дмитро наводить 40 правил досягнення найліпших результатів у бізнесі, які він вивів зі свого десятирічного неймовірного досвіду з власного бізнесу. Чому б не дослухатися до його порад тим, хто тільки на шляху до бізнес-Олімпу?
Успіх без стратегії
Марк Розін, «Фабула»
Існування стратегії бізнесу — це така собі аксіома для починаючих підприємців, але чи завжди «стратегічний» підхід в управлінні бізнесом гарантує успіх? Є альтернатива — так званий «опортуністичний» підхід. Звісно, у кожного підходу свої переваги й недоліки, саме про це розповідає у книзі Марк Розін, консультант із 20-річним стажем.
Біг на місці. Парадокси конкуренції
Томас Гілланд Еріксен, «Ніка-Центр»
Конкуренція. Про неї варто знати все, і саме все норвезькі науковці, автори цього дослідження, про неї і дізналися: від того, як вона проявляється у живій природі до її проявів у політиці, спорті та бізнесі. Вас, можливо, здивує той факт, що конкуренція має як позитивні, так і негативні наслідки. І наше завдання, як людей ХХІ століття, — зберегти її ефект позитивних змін і творчого розвитку і водночас нейтралізувати негативні.
Малі гіганти. Компанії, що обрали велич, а не розмір
Бо Бьорлінгем, «КМ-Букс»
Чи важливий розмір, якщо йдеться про компанію? Ви впевнені, що невпинне розширення — єдиний ефективний шлях розвитку бізнесу? Ні. Подивіться лишень на ті компанії, які зробили поставили собі іншу мету у бізнесі: вони створюють чудові місця для роботи, забезпечують якісне обслуговування клієнтів, роблять значний внесок у свої громади та шукають кращі способи прожити людське життя. З книжки ви дізнаєтеся про досвід чотирнадцяти успішних компаній, які наважилися «йти своїм шляхом» і позбутися тиску постійного зростання.
Дізнатися більше про цінність і важливість різноманітності (diversity) та її вплив на ефективність бізнесу ви зможете під час Business Wisdom Summit, який відбудеться у Києві 27-28 вересня за адресою: Київ, вул. В. Липківського 1-А, концерт-хол «Оазис» (ТЦ «Ультрамарин», 3-й поверх)