Про що мріють діти в Україні

Результати дослідження Української маркетингової групи

19 червня широкому загалу було презентовано результати дослідження «Про що мріють українські діти? Як батьки впливають на мрії дітей? Чому мріяти життєво необхідно?», результати якого ми публікуємо на WoMo.

«Понад два роки ми разом з благодійниками здійснюємо дитячі мрії. За цей час найбільше заявок, які ми отримували, стосувалися подарунків, речей, забаганок… І ми замислились: чи матеріальні бажання можуть бути мріями? Чому діти бояться мріяти про щось глобальне, грандіозне, чому обмежують себе? Тому ми вирішили звернутися до соціологів і психологів», — прокоментувала кураторка проекту «Здійсни мрію» розповідає Лідія Таран.

В результаті, Українська маркетингова група провела дослідження серед здорових дітей та дітей зі складними захворюваннями. Результати приголомшили: лише 10% маленьких пацієнтів мріють без обмежень і без бар’єрів, а 90% — мають практичні мрії і бажання. Серед здорових дітей доля «мрійників» ще менша – 5%. Однак, у дітей, які зіштовхнулись зі складними захворюваннями, кількість матеріальних бажань вдвічі менша. Тобто, їхні мрії та бажання менш егоцентричні. Такі діти прагнуть після одужання допомагати іншим та бути корисними в суспільстві.

Результати опитування дали відповідь на питання: як відкривати дитячі мрії і хто може в цьому допомогти? Згідно статистики, 63% дітей вірять у диво, незалежно від стану здоров’я і того, матеріальні їхні бажання чи ні. І це дає простір для можливості навчати дітей мріяти. Адже, майже всі діти (91%) мають хобі чи захоплення, зокрема тема творчості, малювання є надзвичайно актуальною як для здорових дітей (40%), так і для дітей, які знаходяться на тривалому лікуванні (51%).

Цікаво, що більшість дітей діляться своїми мріями із батьками (74% та 76% відповідно) і кожна друга дитина вірить, що саме батьки можуть допомогти у здійсненні мрій. Соціологи впевнені, що мамам й татам слід бути уважнішими до дітей, бо виявилося, що 38% батьків взагалі не мають уявлення, про що мріють їхні діти і найбільш «недочуваними» є саме нематеріальні бажання. Якщо ж батьки говорять дитині, що здійснення будь-якої мрії – це можливо і що є надія на те, що вона здійсниться, у дитини з’являється прагнення йти до своєї мети. Якщо ж батьки кажуть, що мрія неможлива, або ж перекладають на дитину власні нереалізовані плани, у дитини нівелюється потреба у формуванні «світу мрій», вона фокусується на задоволенні виключно матеріальних бажань, впевнені дослідники.

Джерело: 1+1

— Читайте також: Безпека у спеку: 4 поради від Уляни Супрун

Мы в Facebook