Страх та сексизм у Вегасі: Чому CES не підтримує жінок

#HereWeAre

Після таких визначних рухів у мережі, як #MeToo, та нещодавно анонсованої впливовими жінками Голівуду кампанії Time`s Up, від виставки Consumer Electronics Show ми очікували якогось більшого розуміння проблеми гендерної нерівності. Але цього, на жаль, не сталося.

Мова не лише про девайси «для жінок» рожевого кольору, рожево-білих роботес, VR-порноекспонати, роботів-стриптизерок та booth babes, які працюють на стендах розробників. Ці дівчата — тренд із 60-х років. Тоді їх було прийнято винаймати для роботи на «чоловічих» виставках у якості «CES-гідів». Згодом стало модним запрошувати дівчат до участі у виставках не лише електроніки, а й будь-якої техніки.

Фото: computerbild.de

Мова йде про те, що жодної жінки, яка працює в галузі високих технологій, не було почуто. Цікаво, що CTA, компанія-організатор Consumer Electronics Show, пояснила, що жінок не було залучено до конференцій у якості ораторів через те, що CTA просто не змогла знайти жодної жінки-лідера у ІТ, яка б була такою ж висококваліфікованою, як та решта чоловіків, що брали участь у обговоренні важливих тем та питань. Більше того, CES також потребує офіційного кодекса поведінки з чітко прописаною політикою протидії харассменту. «У нас немає спеціальних правил, оскільки ми припускаємо, що всі працівники офісу будуть поводитися відповідально», — заявила старший віце-президент CTA Карен Чупка у інтерв’ю Reuters.

На цьому тлі лише виділяється захід, проведений компанією Twitter, у якому взяли участь шість жінок-лідерів у галузі технологій — #HereWeAre panel. Ця відносно невелика подія, яка складалася із неформального обговорення досвіду жінок, що працюють в ІТ, довела, наскільки цінною є можливість почути ці голоси. «Цей захід був більш популярним за будь-який семінар CES, що я відвідала», — написала у своїй колонці репортерка Mashable Карісса Белл.

Протягом трьох днів із моменту публікації стріму (с 12 по 15 січня) його продивилися 2 мільйони глядачів. Ви також можете дізнатися, про що йшлося, якщо перейдете за посиланням. Або можете просто підтримати жінок в ІТ, поставивши хештег #HereWeAre. Можливо, наступного року організатори CES теж їх підтримають.

За матеріалами mashable.com

Фото: Sapphire Las Vegas Gentlemen’s Club

— Читайте також: Неймовірні: 5 українських гаджетів, що вразили на CES 2018

Мы в Facebook