WoMo-знахідка: Набір мотиваційних браслетів для дітей

Проект від журналу «Всеосвіта»

02.10.2018

Спеціалісти освітнього проекту «Всеосвіта» вирішили залучити дитячу пристрасть до всього яскравого і кольорового на свій бік. Вони розробили мотиваційні браслети згідно з концепцією Нової української школи.

Що це?

Набір з 37 зелених, рожевих, блакитних і помаранчевих браслетів з написами на зразок «Ти на правильному шляху!», «Я ціную твою допомогу!», «Справжній винахідник!». Їх можна зробити самостійно: треба завантажити шаблони з сайту «Всеосвіти» і роздрукувати на товстому папері, надрізати у зазначених місцях, після чого закріпити на руці дитини. Їх рекомендують давати як винагороду за добре виконані завдання або для того, щоб заохотити учня до подальшої роботи.

Як це працює?

Катерина Габрієль, психолог

Якщо говорити про те, яким чином ми справляємось із труднощами, то кожен має свій ресурс та підтримку. Для кожного з нас, дорослого чи малого, підтримка є надважливою у вирішенні складних питань. Будучи батьками, ви вже точно знаєте, що могло б допомогти вашому малюку впоратись із складнощами — добре слово, похвала тощо. Але малюк росте, розвивається і йде далі, а вас поруч немає… Що ж робити в такому випадку?

Я як психолог дуже тішусь, що у загальному доступі з’являються такі знахідки, як мотиваційні браслети. Це неймовірна річ, котра здатна тут і зараз підтримати дитину, заспокоїти її, стабілізувати. Коли нам страшно або тривожно, нам необхідна підтримка. Але трапляється так, що її немає поруч, але є щось невеличке, приємне і підтримуюче, що надасть сили йти далі, зможе заспокоїти та підкаже вірні слова.

А ще це класна знахідка для вчителів. Слова «В мене їх і так 35  — я що, з кожним маю нянькатись?!» вже не актуальні. Такі браслети дадуть змогу вчителю/ці побачити, визнати та підбадьорити кожного учня. Адже прийняття і визнання — це базові потреби. І коли потреби дітей задоволені, розвиток наступає швидше, адже діти розвиваються і йдуть вперед лише за наявності позитивній мотивації.

— Читайте также: Критичне мислення: Навіщо і як його розвивати