26-30 січня у німецькому Франкфурті відбулася міжнародна виставка споживчих товарів Ambiente. На ній у межах колективного стенда українських підприємств Oplich були представлені 10 українських бізнесів, заснованих жінками або які є сімейною справою.
Бренди привезли власні товари, аби заявити про себе та Україну як помітного гравця на ринку предметного дизайну, якому є що сказати та запропонувати. Серед учасників — Gunia Project, Gushka Wool, Shishka Project та інші.
Як пройшла виставка та що вона дала українському бізнесу, ми запитали у самих брендів.
Українці на світовій арені
Ambiente — престижна виставка, яка збирає світових виробників із предметного дизайну. Oplich вдруге везуть на неї українські бренди. В ініціативі пояснюють: це допомагає знайомити світ не тільки з Україною, а й з українським виробником.
«Ми досить молода підприємницька країна, у якої немає 100-річної історії брендів. Тому, розповідаючи про продукт, особливості його виробництва, можливості логістики та асортименту, експоненти виставок демонструють впевненість, стійкість та відповідність усім правилам ведення бізнесу незалежно від того, в яких умовах він функціонує. І це наш шанс сформувати дійсно інноваційний та сучасний імідж країни, де виробляються якісні товари за усіма міжнародними правилами», — коментує Ірина Титарчук, виконавча директорка ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі», яке організував колективний стенд Oplich.
Останні новини
- Альона Тимошенко: “Мій принцип – щодня робити добру справу і придумувати нову ідею”
- 6 фільмів з надихаючою атмосферою осені, які варто подивитись
- 6 корейських дорам, які вийдуть у жовтні 2024 року
- «ДНК. Свої» у пошуках правди: 15 мільйонів проти позашлюбної дитини
- 7 книжок про життя відомих людей
Новости на главной
Роль самого бізнесу у такому процесі надважлива. Власники брендів мають брати участь у просуванні власних товарів. Для цього їм знадобиться знання англійської мови, постійний контакт зі стейкхолдерами, участь у міжнародному нетворкінгу. Також must have — стратегічне планування, уміння мислити глобально та знаходити фінансування.
Тож виставка Ambiente — саме той крок, який допоможе промотувати власну справу за кордоном та знаходити нові ринки збуту.
Історія від GUNIA Project
Бренд GUNIA у 2019 році створили Марія Гаврилюк та Наташа Каменська, котрі до цього працювали у сфері моди. Дівчата створювали речі, які відповідають тенденціям, проте завжди хотіли створити те, що не буде обмежуватися часом та трендами. Спочатку створили вовняну шубу гуню, на честь якої назвали бренд, далі розширили лінійку.
«GUNIA — це ручна робота і завжди виклик, — розповідають дівчата. — Основною цінністю проєкту є стійкість та якість, що дозволяє використовувати одяг, аксесуари чи кераміку протягом багатьох років, і навіть передавати їх наступним поколінням. Ми вкладаємо багато зусиль, щоб досягти того рівня, який гарантує тривалість та задоволення від використання».
Попри війну (обмежену кількість сировини, ускладнення логістики, брак робочих кадрів) бренд розвивається та шукає нові можливості. Однією з них стала виставка Ambiente.
«Цього року ми вирішили розкрити перед глядачами виставки глибину нашого творчого потенціалу, представивши чотири останні колекції: «Дракон», «Заєць», «Русалка» та «Пасха». Для нас було важливим продемонструвати, як різноманітні позиції з унікальною історією натхнення та створення можуть гармонійно існувати в єдиному просторі», — кажуть засновниці.
Вироби GUNIA Project схвалила закордонна аудиторія. Іноземців вразила якість, багатство кольорів та унікальний дизайн товарів. З цього приводу дівчата додають: «Це не лише забезпечує можливість висвітлити бренд, але й акцентує увагу на талановитих українських майстрах».
Для GUNIA Project виставка — це ще й шанс поділитися знаннями про багатошарову українську культуру та розказати про унікальну українську спадщину. Так, бренд планує створити колаборацію з «одним визначним брендом», аби створити «щось, що вразить клієнтів та приверне увагу нової аудиторії».
KUST ceramics
Першу керамічну студію KUST у 2015 році заснували подружжя Віктора та Лоли Кущенко. В Україні її знають за унікальними майстеркласами, де за 4 години учасники можуть власноруч створити деталізовані фігури драконів, китів, черепах, а також перетворити їх на дизайнерські світильники.
Студія не тільки навчає, а й виробляє різноманітні анімалістичні та абстрактні керамічні світильники, скульптури та декор.
«Основна наша мета — надихати та мотивувати людей жити творчо», — розповідають засновники бізнесу.
Попри нестабільний та складний ринок, подружжя відкрило другу студію у Львові. Також тривають переговори про ще одну студію на західній Україні. На виставку KUST поїхали, щоб вперше представити свою продукцію за кордоном — великому колу людей.
«Оскільки ми представляємо себе за кордоном вперше, дуже зворушливо було отримати реакцію [відвідувачів виставки]. І як приємно було дізнатись від нашої представниці, що людям подобається!» — діляться Віктор та Лола.
На Ambiente подружжя відправило бестселери майстеркласів, які полюбили в Україні. Це морський світ KUST — світильники кита, черепаху, ската, акулу Молот, а також новинку цього року — світильник «Дракон».
KUST вже отримали декілька цікавих пропозицій по співпраці та реалізації збуту їхніх товарів. «А також респект від відомого бренду Fritz Kola, які вподобали наш дизайн», — додають засновники.
Історія від Shishka Project
«З моменту заснування компанії у 2018 році ми спеціалізуємося на створенні універсальних меблів для HoReCa, дому та офісів, — розповідає Олександр Муратов, засновник студії. — Від 2022 року, уже під час повномасштабного вторгнення, наша компанія розширила свою діяльність. Йдеться про виробництво килимів, розроблених у співпраці з провідними українськими дизайнерами. На виставці ми мали можливість представити предмети з кожної колекції».
Для Shishka Project було важливим продемонструвати, що їхні товари є ергономічними та універсальними з точки зору дизайну. Проєкт пропонує адаптивний конструктор та широкий вибір матеріалів, які відображають стиль та особистість кожного клієнта. Це сподобалося відвідувачам виставки.
«Ми були приємно вражені, з яким зацікавленням та захватом гості стенда відмічали наші предмети, — коментує Муратов. — Так, особливу увагу привернув новий столик ONE+ Bar Table.
Також гості відмітили зручність функції доповненої реальності (AR), що інтегрована на сайт компанії. Завдяки їй наші клієнти мають змогу заздалегідь приміряти меблі та килими перед покупкою».
Засновник каже: участь у подібних виставках відкриває нові можливості для знаходження міжнародних партнерів, підвищує впізнаваність бренду і, головне, сприяє популяризації українського дизайну у світі. Це повністю відповідає одній з основних цінностей Shishka Project.
Колективний стенд Oplich організували ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентноспроможна економіка України (СЕР) та Міжнародної організації з міграції (МОМ).