Третє дихання

5 мільйонів гривень для Superhumans — головний результат виставки «Третє дихання»

10 Червня 2025

У Києві завершила свою роботу масштабна інтерактивна виставка про почуття та емоції «Третє дихання», створена Mastercard у співпраці з психологами зі світовим ім’ям, митцями та експертами. Вона зібрала понад 110 000 відвідувачів і стала одним із найвідвідуваніших виставкових проєктів останніх років.

Після завершення виставка «Третє дихання» продовжить своє існування у різноманітних форматах. Контент виставки ляже в основу однойменної книги, а банери з її стін перетворяться на обкладинки. Більша частина інсталяцій та об’єктів відправиться у реабілітаційні центри та лікарні. Великий кіт і танцювальні автомати їдуть у центр воєнної травми Superhumans. Туди ж поїдуть інтерактивні екрани з тестом на розпізнавання емоцій та «Атласом емоцій» Пола Екмана.

Інтерактивні бокси складних емоцій, великі смайли, які зустрічали гостей на вході, опиняться у дитячому таборі Gen.Ukrainian, в якому проходять реабілітацію діти, що пережили втрату рідних через війну. Дитячі машинки-толокари від Uklon поїдуть в «Охматдит», Національний інститут раку, Інститут нейрохірургії, дитячі лікарні у Києві та Львові, а також родинні центри «Дача». 

У межах виставки «Третє дихання» від Mastercard завдяки відвідувачам на благодійність було зібрано 5 310 000 грн: це кошти від продажу квитків та благодійного мерчу, створеного у співпраці з ROZETKA. Усі кошти перекажуть до Superhumans Center, що дозволить надати психологічну реабілітацію понад пів тисячі пацієнтам та їхнім родинам.

Завдяки технології штучного інтелекту організатори мали змогу фіксувати зміни емоційного стану відвідувачів виставки. Зокрема, у зоні «Дитяча радість» рівень прояву щастя зростав у 3,5 рази, що свідчить про те, що відвідувачам вдалося бодай на кілька годин переключитися, відновитися та знайти внутрішній ресурс рухатися далі.

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь

Цікаві факти про виставку

  • 8000 людей долучилися до опитування про емоції, які вони відчували у житті найчастіше останнім часом. П’ять найпоширеніших емоційних відчуттів: щастя, злість, тривога, радість та образа. 
  • На стіні про дослідників емоцій відвідувачі обирали слова, які б вони хотіли почути у дитинстві. Серед лідерів: «Я люблю тебе просто так», «Роби, як тобі краще. Я поруч». Загалом відвідувачі забрали із собою понад 80 000 таких фраз.  
  •  «Угоду зі спокоєм» про дозвіл собі відчувати різні емоції та прийняття своєї недосконалості, у якій і є власна унікальність, підписали понад 29 000 людей.  
  • Для стрибків по калюжах у зоні «Дитяча радість» було видано понад 30 000 пар бахіл

Над проєктом працювала команда з понад 200 фахівців. Серед них — світові зірки у галузі психології Пол та Ів Екмани, Бессел ван дер Колк (автор книги «Тіло веде лік»), консультант Джозеф Леду. Кураторкою виставки стала відома психологиня Світлана Ройз. Партнерами виставки виступили найбільший український онлайн-ритейлер ROZETKA та український райдхейлінг-сервіс Uklon.