50 українських підприємців безплатно навчатимуть підкорювати нові іноземні ринки

Третього лютого в Україні стартує велика школа для підприємців-експортерів з доступом до всіх внутрішніх процесів найуспішніших виробництв країни, які сьогодні експортують свою продукцію SpaceX, Samsung, Volkswagen, BMW, швейцарським залізничним дорогам та нафтовим компаніям ОАЕ.

Для вступу потрібно заповнити анкету до 27 січня: https://forms.gle/BhVvW3vwC1oEWmreA 

За один місяць навчання студенти відвідають 10 найпотужніших виробництв Дніпра та Закарпаття, які успішно підкорили закордонні ринки, та лекції від представників міністерств, президента Українського експортного альянсу, Центру міжнародної торгівлі, консультантки Естонського інституту та інших провідних фахівців з експорту. 

П’ятеро найкращих випускників отримають повний one-to-one супровід для покрокового виведення свого бізнесу на нові ринки.

“Місія Школи — мотивувати український бізнес будувати в Україні та сміливо виходити на закордонні ринки, — каже ініціаторка школи Влада Миколюк. — Бо українські товари — якісні, смачні, високотехнологічні та потрібні мільйонам людей у світі, а нам потрібні покупці, які допоможуть українській економіці бути максимально стійкою й незалежною”.

Хто може стати студентами Школи? 

Власники бізнесів, які вже пробували експортувати, але щось пішло не так, або зробили вдалу спробу експорту, проте обмежено і тепер прагнуть масштабуватися.

Як побудовано навчання? 

Перша частина навчання — лекції провідних експертів у галузі експорту в режимі онлайн та виконання домашніх завдань.  

Серед спікерів:

  • Юлія Павленко, ініціаторка E-Export School, директорка Департаменту міжнародних операцій Укрпошти;  
  • Альона Возненко, ex-CEO аграрного маркетплейсу adam.ua, має 10-річний досвід експорту до США, Великої Британії, Нідерландів та Німеччини;  
  • Вікторія Тріфан, співзасновниця та голова правління торгового підприємства у Польщі Unique Product Sp. z o.o.;  
  • Ірина Зеленіна, президентка ГС «Український експортний альянс»;  
  • Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту, працює у Міністерстві цифрової трансформації;  
  • Ольга Селезньова, консультантка зі стратегічних комунікацій;  
  • Марина Фарафонова, радниця з економічних питань ГО “Центр нових рішень”, членкиня команди Export Consulting — Kyiv Team, консультантка з ринкових досліджень програми «Train the trainers» Естонського інституту маркетингу.

Під час цієї частини навчання студенти навчаться розвивати локальний патріотизм та закохувати у свій продукт внутрішнього покупця, аналізувати найкращі потенційні закордонні ринки саме для нашого продукту, знаходити свого клієнта, будувати міжнародну PR-комунікацію, налаштовувати експортну логістику, визначити свою нішу на маркетплейсах Amazon, Etsy, Ebay, Shopify. 

Під час другої офлайн-частини навчання підприємці побачать, як працюють найуспішніші експортні підприємства Дніпра та Закарпаття та з перших вуст їхніх власників та СЕО почують про ефективні механізми виходу на експорт, серед них:

Centravis: виробляє безшовні іржостійкі труби для автопрому, енергетики, нафтогазової та авіаіндустрії 70 країн світу. Серед клієнтів: Samsung, BMW, Volkswagen, SpaceX;

Interpipe: металургійний завод, який експортує труби для нафтових компаній ОАЕ та колеса для потягів Євросоюзу та Індії;

VELTA: компанія, яка займає 2% світового ринку постачання ільменіту й планує побудувати власний титановий завод у США вартістю $60 млн;

Poster POS: розробник програмного забезпечення, постачає ПЗ та бізнес-процеси для 18 000+ закладів харчування по всьому світу;

SheMax: найбільший в Україні виробник пилозбірників для салонів краси, що за минулий рік вийшов на ринки 10 штатів США та експортує продукцію до 36 країн;

Biosphere: найбільший виробник товарів для дому та гігієни у Східній Європі та Центральній Азії;

Gardens of the Dnipro: найбільший виробник яблук в Україні, головний їх постачальник у країни Європейського Союзу, Азії та Близького Сходу;

Axor Industry: єдиний у Східній Європі завод із виробництва віконної фурнітури.

Також своїм досвідом поділяться релоковані промислові та технологічні гіганти на заході України, які прямо зараз перетворюють Закарпаття на новий Техас.

Наприкінці курсу всі слухачі захищатимуть власну стратегію виведення на експорт свого продукту. А п’ятеро найкращих випускників отримають повний індивідуальний супровід (one-to-one) для покрокового успішного виведення свого бізнесу на експорт.

Щоб стати студентом Школи, необхідно до 27 січня заповнити анкету та виконати тестове завдання. Серед усіх заявок будуть відібрані 50 найпереконливіших учасників.

Проєкт “Школа бренд-амбасадорів. Вихід на експорт” організовує команда PR-агенції PRoector та виконується за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) “Зміцнення громадської довіри” (UCBI).

Дедлайн подачі анкет — 27 січня 2025 року.