ТікТок від 5-річного хлопчика Матвія Бруса, в якому він закликає купувати домашнє м’ясо, ковбасу та сардельки до Великодня, замилував соцмережі й надихнув українців знімати веселі ролики.
Також відео з 5-річним блогером з Черкащини надихнув українських підприємців зняти креативну рекламу з великодніми пропозиціями до свята.
Пропонуємо переглянути найкращу рекламу до Великодня від українських підприємців:
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Останні новини
- Що дивитись на Netflix у травні 2024 року: 52 найочікуваніших фільмів та серіалів
- На першій зустрічі ком’юніті «Майстерня сенсів» обговорили секрети гармонії
- В Україні створили навчальну програму для жінок, які хочуть стати трактористками
- «Вишивана Україна»: У ТРЦ Gulliver стартує благодійний проєкт до Дня вишиванки за участі захисниць та ГО «Землячки»
- Сонце у пігулці: звідки береться вітамін D, або Як його отримати, не вживаючи препарати?
Новости на главной
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram