Ніж, уламок снаряда та інша рутина жіночих сумочок

Жіночі сумки давно вийшли за межі тампонів та блисків для губ — тепер там ховаються засоби самозахисту та аптечки тактичної медицини.

Що ще носять українки у своїх клатчах?

Про що мова: Бренд доглядової косметики Sane створив збірник жіночих історій під назвою “Покажи мені свою сумочку і я скажу як ти”, який розповідає що та навіщо українки не дістають зі своїх шоперів. Розповіді жінок транслюють бентежність життя через предмети, які ніколи не мали б опинитися у жіночому “багеті”.

Декілька фактів:

  • Більш як 70 жінок публічно поділилися своїми історіями про момент в який їх сумочка перетворилася із ємкості для помад та записників на тривожний чемоданчик, сумку лікаря, рятувальника або навіть магазин прикрас;
  • Окрім історій, збірник містить список безоплатних фондів, сервісів та гарячих ліній підтримки для жінок, які побачать свій біль в цих історіях і будуть готові почати говорити про нього зі спеціалістами;
  • Після повномасштабки в жіночих сумках почали з’являтися свитки, гумові рукавиці, бинти та турнікети, бо “а що якщо наступного разу саме я опинюся під завалами?”;

Велика ідея бренду Sane — це зменшувати тривожність жіночого життя, тому і мета проєкту була у тому, щоб почати розмову з аудиторією про те через що проходять жінки. Що змусило одну з нас не виходити із дому без ножа? А після якої ситуації інша переклала золоті прикраси із гарної ювелірної коробочки до зіп-пакету в сумку? Предмети всередині цих жіночих світів були різними, але всі вони мало нагадувати жіноче життя. Реальність українок змінилася, проте більшість з них продовжують вважати, що подібне — це норма, а не відхилення від неї. Цей збірник історій із сумочок народився, щоб показати проблеми, сховані між гаманцем та прокладкою, та вказати на шлях до допомоги.

Цей проєкт про те, щоб зазирнути у свою сумку та запитати себе: а чи ок я?

Що говорять люди:

“З найдивнішого, що маю тепер постійно у сумці — це свисток і налобний ліхтарик. Колись давно спілкувалася з ДСНС і тоді рятувальники розповідали, що, коли розбирають завали, час від часу завжди роблять паузи, щоб почути чи є там хтось живий. Проте від болю і стресу можна втратити голос, тому людина має якось інакше дати про себе знати. Можна стукати по чомусь або свистіти у свисток. Тому, про всяк випадок, я його маю. Також він виявився дуже помічним у натовпі. Даю свисток п’ятирічній доньці, щоб, якщо загубиться, свистіла, і я її обов’язково знайду. Налобний ліхтарик теж може бути помічним, щоб світити з-під завалів. Ну, і торік дуже виручав, коли переходила дорогу в абсолютній темряві.” — Тетяна, авторка історії для збірника.

“Спершу, ми хотіли створити “щось”, що покаже всю палітру тривожності жіночого життя. Це здавалося чимось таааким великим та абстрактним. Так здавалося до моменту поки я не полізла в сумку за ручкою. А наткнулася на свій кишеньковий електрошокер-фонарик із блискітками. Він вже роки 3 в сумці, з моменту як я почала повертатися з роботи пізно. І ось тоді я точно зрозуміла, як показати бентежне життя українок — зазирнути в їх сумки та вони самі про все розкажуть” — Аліна Герасимчук, креативна копірайтерка проєкту.

“Коли ми створювали бренд Sane, ми хотіли, щоб він був ефективним та доступним всім. Все просто. Щоб в часи, коли навколо жінок панує невизначеність, у них була стабільність та спокій хоча б в косметиці. Саме тому ідея збірника на 100% лягає в концепцію бренду. У переважній більшості, ми бренд для жінок, тому бути солідарними до жінок і проявляти до них повагу — видається логічним та очевидним рішенням. А соціальна відповідальність брендів давно перестала бути чимось особливим, це вже скоріше фундамент бренду, який говорить про ваші цінності та розуміння аудиторії” — Микита Лисицький, СЕО бренду Sane

Хто стоїть за створенням проєкту?

Sane — це український бренд дієвої косметики для кожної. До повномасштабного вторгнення виробництво знаходилося у Києві, а вже понад 2 роки, як релокувалося в Ужгород. Одними із головних принципів виготовлення є безпечність та етичність. Тому бренд не проводить жодних тестів на тваринах, а надає перевагу інвітро та фокус-групам. Найголовніше у створенні косметики Sane — це використання ефективних компонентів у складі та збереження доступної ціни.

Діджитальну версію збірника можна переглянути за посиланням.