Афірмації і медитації: як YA SVIT створили свічки з особливими сенсами?

Двох найкращих подруг Анну Оцверу та Юлію Заяць об’єднує любов до духовного розвитку та роботи з жінками. Після одного з ретритів у Карпатах у листопаді 2022 року дівчата вирішили розробити концепцію бізнесу — бренду свічок. Адже саме вони супроводжують медитації, ретрити, духовні практики і просто створюють теплу атмосферу вдома. 

На створення бізнес-плану, айдентики, тестування MVP, сторінки в Instagram та отримання перших продажів у дівчат пішло два місяці. Так світ побачив бренд YA SVIT. Підтримкою у запуску стала грантова програма “Власна справа”, адже фінансування особливо важливе на самому старті бізнесу. 

“Цей проєкт дав розуміння, що можна реалізувати будь-яку ідею, яку ти маєш, за короткий проміжок, з нуля, якщо маєш запал, бачення, план і підтримку одне одного”, — розповідають Анна і Юлія. 

Дівчата дізналися про грант від подруги, коли їхня справа була ще на етапі ідеї. Тож вирішили подати заяву і спробувати свої сили. Вони вже чули історії підприємців, хто вже отримав гранти за програмою “Власна справа”, і це стало додатковою мотивацією. 

“Для нас грант став можливістю протестувати наше MVP і зрозуміти, у чому наша унікальність. Завдяки гранту ми закупили обладнання, меблі та перші матеріали для виробництва, покрили оренду простору на перші декілька місяців та запустили рекламу. Він дав нам більшу впевненість на старті”, — кажуть Анна та Юлія. 

Дівчата вирішили створити не просто свічки, а заклали у YA SVIT особливий сенс та символізм. Адже свічки — це про духовний розвиток, роботу зі свідомістю, ментальним здоров’ям та внутрішніми трансформаціями. 

“Наш бренд — це наша душа у фізичному продукті. З ним ми вчимося і розвиваємось, творимо і витворяємо, втілюємо наші ідеї, змінюємось і змінюємо, багато говоримо і ділимось. Для нас наш бренд — це більше ніж просто бізнес для заробітку, це можливість нагадати людям про їхню унікальність, змотивувати, наштовхнути на думки про власну самоцінність чи істинні бажання, нагадати про цінні моменти їхнього життя чи допомогти освідчитись у коханні”, — зазначають підприємиці. 

Анна і Юлія додали до свічок YA SVIT афірмації, щоб кожен міг прочитати правильні слова у правильний момент. Такі вислови допомагають трансформувати мислення на більш позитивне. А кожна колекція відображає різні стани людини, який кожному відгукнеться. 

Клієнти можуть обрати уже наявні афірмації або ж замовити власні з індивідуальним дизайном і таким чином долучитися до створення унікальної свічки. Це чудова ідея для подарунка чи нагадування собі про важливі посили. 


Окрему увагу YA SVIT приділяють ароматам. На пошук можуть піти кілька тижнів, щоб знайти саме той, що буде відгукуватися клієнтам, їхньому стану і відображатиме цінності бренду. 

“Ми тестуємо велику кількість ароматів, щоб вибрати 10-15, які увійдуть в основну колекцію. На майстер-класах постійно спілкуємось з клієнтами і споглядаємо, які аромати обирають люди, керуючись своїми психологічними потребами, настроєм або бажаним ефектом”, — кажуть Анна і Юлія. 

Засновниці бренду кажуть, що аромат відіграє особливу роль у формуванні емоцій, створенні правильного настрою. Тож виготовляють свічки для різних станів людей — від релаксації до підняття настрою. 

Приклад Анни та Юлії надихає реалізовувати власні ідеї, в які ви закладаєте особливі цінності, адже у кожної з них знайдеться свій клієнт. До речі, дівчата зазначають, що участь у грантовій програмі “Власна справа” допомогла їм підвищити власну впізнаваність завдяки участі у виставках, конференціях, організованих Міністерством економіки. 

Тож якщо у вас є власні ідеї для бізнесу, це знак почати їх реалізовувати. Для цього потрібно просто подати заяву на отримання гранту “Власна справа” на порталі «Дія»

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає у розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.