ahentsiia та Дика квіткарня випустили різдвяну колаборацію. До неї увійшли святкові вінки, декоровані різнокольоровими стрічками та кульками.
Ідея колаборації народилась із взаємної симпатії двох брендів та бажання зробити цікавий різдвяний презент. Вінки поєднали у собі дикий стиль квіткарні та яскраві кольори агенції.
“Ми давно захоплюємося стилем Дикої квіткарні — їхнім відчуттям природи, асиметрії та живого руху у композиціях. Це резонує з нашим яскравим фірмовим стилем та підходом до роботи. Разом ми створили святковий подарунок, який задає настрій будь-якій оселі”, — говорить співзасновниця ahentsiia Аня Білоус.

Святкові вінки виготовили з кількох видів хвої — кипарису, туї, нобілісу, ялівцю та декількох видів сосни. Тож кожна композиція наповнює приміщення унікальним ароматом Різдва. До них додали святкове пакування та листівку, яку можна підписати самостійно.
“Ми любимо, коли зелень поводиться вільно — так, як їй хочеться. Наші бренди мають виразний барвистий стиль, який ми вирішили передати стрічками, додавши до хвої настрою. Тож ця колаборація вийшла дуже святковою та яскравою — такою, як ми й хотіли”, — додає засновниця Дикої квіткарні Євгенія Жадан.


Це вже друга колаборація ahentsiia з іншим локальним брендом. Торік вони випустили колекцію шарфів із брендом Feb. Засновниці агенції планують зробити це щорічною традицією та випускати такі колаби щороку.
ahentsiia — піар-агенція, заснована Анею Білоус та Лесею Донець у 2023 році. Компанія працює з найкращими культурними та соціальними проєктами, а також свідомим бізнесом. Серед її клієнтів — Diia City United, BAT, FILM.UA, Drama Queen, Skvot та іншими.
Дика квіткарня — флористична студія, заснована Євгенією Жадан. Бренд відомий своїм природним підходом до композицій, сезонністю та характерною “дикою” естетикою. Мають корнери у закладах Avangarden та BEEF.
