Міжнародний фестиваль «Каннські леви» — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди. Цього року вже три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це пише MMR.
Київська креативна агенція Bickerstaff.734 отримала бронзу у категорії Design/Creation of a New Brand Identity за брендинг заповідника «Хортиця».

«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters отримав срібного лева.
Свежие новости
- У Філіппінах влада намагається закрити видання нобелівської лауреатки Марії Ресси
- Жіноче лідерство під час війни: 30 червня пройде Регіональний Український Жіночий Конгрес
- Мільярдер Річард Бренсон відвідав Гостомель
- Екіпаж батальйону «Госпітальєри» потрапив у ДТП: одна медикиня загинула
- Гілейн Максвелл засудили на 20 років за справою про секс-торгівлю неповнолітніми Новости на главной
Робота Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience отримала бронзу.