Благодійна капсула FMK х Сильні: «Мені можна» до міжнародної кампанії проти насильства

Український бренд одягу FMK спільно з благодійним фондом «Сильні» презентують благодійний дроп «МЕНІ МОЖНА», спрямований на підтримку людей, які пережили сексуальне насильство. Головний меседж — право кожного проживати свої емоції так, як вони відчуваються, потребуючи після травматичного досвіду емпатії й простору бути собою.

Капсула приурочена до міжнародної кампанії «16 днів проти насильства» (25 листопада — 10 грудня 2025 року), започаткованої ООН, коли світ говорить про запобігання насильству, солідарність і підтримку постраждалих. Помаранчевий колір — офіційний символ цього руху, що уособлює видимість, сміливість говорити та об’єднання навколо теми. Частина прибутку з продажів буде спрямована на роботу фонду «Сильні», який надає психологічну, медичну та юридичну допомогу людям, що пережили сексуальне насильство — незалежно від статі, віку чи обставин.

У дропі — футболка з принтом «МЕНІ МОЖНА», комірець, що додає сміливий акцент до базових образів, помаранчевий брелок та шопер із лаконічним меседжем підтримки. Мінімалістична естетика FMK поєднується із соціальною позицією — колекція створена як спосіб підтримати людей, які пережили насильство.

«МЕНІ МОЖНА» — це маніфест свободи від нав’язаних реакцій і ролей. Ми віримо, що мова одягу може транслювати сміливі сенси», — додає Олександра Щербачова, фаундерка FMK.

«Ця капсула — про дозвіл: злитися, мовчати, сміятися, захищатися і нарешті відчувати. Наше завдання — створити безпечний простір і підтримку», — говорить Ярина Вишенська, співзасновниця БФ «Сильні».

Речі мають впізнаваний характер FMK — лаконічність, функціональність і глибокий сенс. У партнерстві зі «Сильними» бренд вкотре доводить: естетика може бути дією, а стиль — способом говорити про важливе. Капсула доступна онлайн за посиланням та офлайн — у шоурумі R25 з 25 листопада.

Про FMK:

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!

FMK (ex Femka) — український бренд  унісекс-одягу. Заснований у 2020 році. У асортименті — худі, футболки, лонгсліви, спідниці, гольфи, топи та штани.

FMK відома своїми різними  дизайнами  і сильними соціальними меседжами, що транслюють цінності свободи, рівності та прав людини. Бренд створює не просто одяг, а «броню» переконань, яка дозволяє висловити себе без слів.

Колекції бренду поєднують комфорт, актуальність і свідомий вибір матеріалів, відповідаючи потребам сучасної аудиторії.

Про БФ «Сильні»:

«Сильні» — український благодійний фонд, заснований Яриною Вишенською та Надією Волченською, який займається комплексною реабілітацією людей, які пережили сексуальне насильство, у тому числі під час війни. Заснований з метою повернути відчуття гідності, безпеки та права на відновлення.

Фонд надає безоплатну психологічну, медичну та юридичну допомогу, дотримуючись принципів конфіденційності та поваги до кожної людини. «Сильні» працюють для цивільних, військових і військовослужбовиць незалежно від статі, віку чи обставин події.

Організація об’єднує фахівчинь і фахівців, які допомагають людям пройти шлях від травми до відновлення — із гідністю та без стигми.