бренд RITO

Бренд RITO презентував нову колекцію, присвячену творчості Олександра Архипенка

Український бренд трикотажного одягу RITO презентує нову сезонну колекцію, натхненну творчістю українського митця Олександра Архипенка. Весняна капсула відображає новаторський підхід митця до створення скульптури, що руйнував класичні уявлення про простір. Поєднання кубістичних експериментів з пластикою людського тіла у роботах майстра стали важливим етапом у розвитку українського та світового мистецтва. 

«Ця колекція — данина творчості Олександра Архипенка та спроба осмислити його художню мову через трикотаж. Його скульптури — це діалог між матерією та повітрям, тілом та простором, опуклим й ввігнутим. Мене надихнуло те, як він руйнував канони та впроваджував новітнє», — коментує дизайнерка RITO Альона Пікуль.

Саме тому у весняній капсулі використані напівпрозорі тканини та фактурні деталі, що нагадують майстерні роботи митця. Матеріали акцентують увагу на гнучкості та динаміці форми, що втілює характерну для творчості Архипенка взаємодію статичних елементів.

У колекції бренд RITO представив мереживні в’язані брюки, топи, сорочки, а також віскозні сукні й спідниці. Окрему увагу в капсулі приділено мотиву сітки, який уособлює зв’язок між матеріалами колекції. У процесі створення одного з принтів дизайнерка власноруч сплела сіть з грубої мотузки, експериментуючи з її об’ємністю та грою світла й тіні, що зафіксувала на світлині. Це зображення лягло в основу графічного принту на шовкових хустках, де переплетення ниток утворює ефект мармурової фактури, нагадуючи фрагменти скульптур.


Колірна палітра весняної колекції поєднує відтінки молочного й мармурового, червоної теракоти, темно-синього, піску та чорного.

Нова капсула вже доступна для замовлень на офіційному сайті та у фірмових бутиках бренду.