CHER’17 × Київський метрополітен: колаборація, що звучить у ритмі міста

Колекція, натхненна метрополітеном: CHER’17 та метро Києва презентують спільний проєкт

CHER’17 і Київський метрополітен об’єдналися, щоб відсвяткувати 65-річчя метро — символу стійкості і надійності, який з’єднує різні куточки міста і його людей. Для цього CHER’17 розробили лімітований дроп про ритм, людей і любов до міста, яке ніколи не зупиняється, та до лончу колаборації створили ролик, натхненний історією київського метро.

Дизайн колекції відсилає до архітектурних символів київського метро — від станції «Золоті ворота», яка мала бути типовою за проєктом московського інституту, але завдяки сміливості київських архітекторів перетворилася на одну з найкрасивіших у Європі. Вадим і Борис Жежеріни створили проєкт, який розкрив силу, гідність і дух Києва. Їхні мозаїки з образами князів і храмів стали маніфестом українського духу під землею, створеним попри ризик цензури.

Від «Золотих воріт» — до панно станції «Хрещатик», створеного мисткинею Оксаною Грудзинською у 1960-х, в якому кожна деталь метро має свій характер. Її керамічні орнаменти, натхненні українським народним мистецтвом, передають тепло і людяність підземного Києва, перетворюючи простір, який щодня бачать мільйони, на справжній символ краси та сили. Поєднуючи минуле й сучасність, колекція CHER’17 трансформує історію станцій і мозаїк у сучасні деталі одягу, які розповідають про дух Києва сьогодні.

До колекції увійшли: футболка з touch-ефектом, що змінює колір при дотику; футболки з принтами мапи метро та мозаїкою «Золотих воріт»; лонг із зображенням жетона; картата сорочка; чорно-білий шарф; шопер; шкарпетки; стікерпак; прикраса у формі жетона; брелок у вигляді жетона і знака метро; хустка з елементом панно із станції метро «Хрещатик». Усі речі мають лаконічні силуети у стриманій стилістиці та кольорах метрополітену. Прибуток від продажів колекції, натхненної історією метрополітену, буде передано до фонду «Діти Героїв», який підтримує дітей, що втратили батьків через війну.

«Для нас це не просто колекція — це подяка метрополітену, який щодня тримає ритм міста, без якого щоденне життя міста було б неможливим, та де навіть у найстрашніші ночі, безпечно», — коментує співзасновниця бренду Тетяна Парфільєва.

Благодійна колекція CHER’17 × Київський метрополітен уже доступна у магазинах бренду та на сайті.