Чому жінки вибирають унісекс-аромати?
Упродовж тисячоліть у багатьох культурах жінок асоціювали з квітами: зароджується бутон, потім розквітає, поступово розкриваючи свою красу, вʼяне та опадає. Це одна з причин, чому жіноча парфумерія тяжіє до солодких та ніжних квіткових ароматів. Проте часи змінилися, поняття жіночності набуло ширших кордонів та безлічі деталей.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaОсобливості парфумерії унісекс
Складність створення унісекс-ароматів — у відсутності натяку на будь-який гендер. Спочатку парфумери знаходили рішення в нейтральних відтінках:
- фруктових;
- фужерних;
- морських;
- повітряних;
- мускусних.
Такі композиції звучали свіжо, але досить одноманітно. Нове покоління унісекс народилося в майстернях брендів нішевої парфумерії. Майстри вже не боялися відверто жіночих гурманських і квіткових та чоловічих деревних і тютюнових нот, поєднуючи їх у зовсім несподіваних комбінаціях. Професійні парфумери дуже надихнулися ідеєю, адже вона дарує можливість повною мірою розкрити магію їхньої майстерності:
- той самий аромат на різних людях звучить інакше, що допомагає не навʼязати певний образ, а скоріше філігранно підкреслити індивідуальність;
- аромати унісекс підходять на щодень та для особливих випадків;
- не обмежені ні гендером, ні віком, ні соціальним статусом;
- надають образу зухвалості й загадковості.
Особливо широкий вибір унісекс-ароматів пропонують Tom Ford, Mancera, Montale, Van Cleef & Arpels, Escentric Molecules, Tiziana Terenzi, Calvin Klein, Guerlain, Hermes, Nishane, Acqua di Parma, Carner Barcelona, Etat Libre dʼOrange, Franck Boclet, Serge Lutens.
Жіноча емансипація в парфумерії
Кілька століть парфумерне мистецтво під впливом традицій та моди підтримувало ідею чіткого поділу гендерних ролей. Однак у 20-ті роки минулого століття відбувається резонансна подія: на рекламному плакаті чоловічого одеколону «Кельнська вода 4711» зʼявляється жінка. Такий маркетинговий хід швидко заблокувала громадськість і поліція, проте рівновага була порушена. Є кілька версій, хто саме з великих майстрів уперше офіційно створив єдиний аромат для обох статей, але ключову роль у процесі зіграла боротьба жінок за свої права.
У 60-ті роки жінки поступово почали підкорювати «чоловічий світ». Вони більше не хотіли сидіти вдома та займатися вихованням дітей. Ідея професійної освіти та можливість вести бізнес нарівні з чоловіками набирала все більше обертів. Аби витримати протистояння, доводилося грати за «чоловічими» правилами, демонструючи всю свою силу та рішучість. Грайливі квіткові аромати перестали гармоніювати з жіночим образом і потрібна була альтернатива, що підкреслить ці нові риси, не зруйнувавши природної ніжності. Підхопивши тенденції, модні бренди поруч з жіночими брючними костюмами запропонували універсальні парфумерні видання.
Сентиментальна нота
Ми живемо в часи, коли гендерні ролі поступово, але невблаганно стираються. Поняття «для хлопчиків» та «для дівчаток» стає швидше поганим тоном чи шкідливою звичкою. Тому аромати унісекс зловили нову хвилю популярності.
Однак є й інша причина, чому жінки голосують «за». По суті аромат — це асоціація, гарний спогад або приваблива мрія. У пошуках відповідної композиції жінка може натрапити на ноти, які нагадають про близького або коханого чоловіка. Це може бути лише натяк, витончено вплетений у жіночу піраміду «чоловічий» акорд, але він змусить зупинитися. Також багато пар вважають досить романтичним носити однакові парфуми, тому вибирають аромати унісекс.
Парфуми без статевої приналежності — це додаткові можливості для жінки розбити стереотипи, розширити межі сприйняття, висловити свою індивідуальність і настрій, розкрити нові грані чуттєвості.