Чому жінки вибирають унісекс-аромати

R

Чому жінки вибирають унісекс-аромати?

Упродовж тисячоліть у багатьох культурах жінок асоціювали з квітами: зароджується бутон, потім розквітає, поступово розкриваючи свою красу, вʼяне та опадає. Це одна з причин, чому жіноча парфумерія тяжіє до солодких та ніжних квіткових ароматів. Проте часи змінилися, поняття жіночності набуло ширших кордонів та безлічі деталей.

Особливості парфумерії унісекс

Складність створення унісекс-ароматів — у відсутності натяку на будь-який гендер. Спочатку парфумери знаходили рішення в нейтральних відтінках:

  • фруктових;
  • фужерних;
  • морських;
  • повітряних;
  • мускусних.

Такі композиції звучали свіжо, але досить одноманітно. Нове покоління унісекс народилося в майстернях брендів нішевої парфумерії. Майстри вже не боялися відверто жіночих гурманських і квіткових та чоловічих деревних і тютюнових нот, поєднуючи їх у зовсім несподіваних комбінаціях. Професійні парфумери дуже надихнулися ідеєю, адже вона дарує можливість повною мірою розкрити магію їхньої майстерності:

  • той самий аромат на різних людях звучить інакше, що допомагає не навʼязати певний образ, а скоріше філігранно підкреслити індивідуальність;
  • аромати унісекс підходять на щодень та для особливих випадків;
  • не обмежені ні гендером, ні віком, ні соціальним статусом;
  • надають образу зухвалості й загадковості.

Особливо широкий вибір унісекс-ароматів пропонують Tom Ford, Mancera, Montale, Van Cleef & Arpels, Escentric Molecules, Tiziana Terenzi, Calvin Klein, Guerlain, Hermes, Nishane, Acqua di Parma, Carner Barcelona, ​​Etat Libre dʼOrange, Franck Boclet, Serge Lutens.

 

Жіноча емансипація в парфумерії

Кілька століть парфумерне мистецтво під впливом традицій та моди підтримувало ідею чіткого поділу гендерних ролей. Однак у 20-ті роки минулого століття відбувається резонансна подія: на рекламному плакаті чоловічого одеколону «Кельнська вода 4711» зʼявляється жінка. Такий маркетинговий хід швидко заблокувала громадськість і поліція, проте рівновага була порушена. Є кілька версій, хто саме з великих майстрів уперше офіційно створив єдиний аромат для обох статей, але ключову роль у процесі зіграла боротьба жінок за свої права.

У 60-ті роки жінки поступово почали підкорювати «чоловічий світ». Вони більше не хотіли сидіти вдома та займатися вихованням дітей. Ідея професійної освіти та можливість вести бізнес нарівні з чоловіками набирала все більше обертів. Аби витримати протистояння, доводилося грати за «чоловічими» правилами, демонструючи всю свою силу та рішучість. Грайливі квіткові аромати перестали гармоніювати з жіночим образом і потрібна була альтернатива, що підкреслить ці нові риси, не зруйнувавши природної ніжності. Підхопивши тенденції, модні бренди поруч з жіночими брючними костюмами запропонували універсальні парфумерні видання.

Сентиментальна нота

Ми живемо в часи, коли гендерні ролі поступово, але невблаганно стираються. Поняття «для хлопчиків» та «для дівчаток» стає швидше поганим тоном чи шкідливою звичкою. Тому аромати унісекс зловили нову хвилю популярності.

Однак є й інша причина, чому жінки голосують «за». По суті аромат — це асоціація, гарний спогад або приваблива мрія. У пошуках відповідної композиції жінка може натрапити на ноти, які нагадають про близького або коханого чоловіка. Це може бути лише натяк, витончено вплетений у жіночу піраміду «чоловічий» акорд, але він змусить зупинитися. Також багато пар вважають досить романтичним носити однакові парфуми, тому вибирають аромати унісекс.

Парфуми без статевої приналежності — це додаткові можливості для жінки розбити стереотипи, розширити межі сприйняття, висловити свою індивідуальність і настрій, розкрити нові грані чуттєвості.

Теги: