Лише 40% власників домашніх тварин у містах вважають райони, у яких вони мешкають, зручними та дружніми до улюбленців. Нестача зелених зон, обмежений доступ до публічних просторів та брак інфраструктури створюють виклики як для людей, так і для їхніх чотирилапих вихованців. У відповідь на ці виклики, компанія Mars розширює глобальну програму BETTER CITIES FOR PETS™. Її мета — допомогти містам по всьому світу стати комфортнішими, безпечнішими та більш відкритими для життя з домашніми тваринами, створюючи водночас екологічний та сталий урбаністичний простір.
Середовище, у якому комфортно як людям, так і тваринам, — це новий стандарт якості міського життя. Саме на нього орієнтується оновлений етап програми BETTER CITIES FOR PETS™, у межах якої Mars зосереджується на розбудові міського простору, де домашні улюбленці є невід`ємною частиною громади.
Розширення програми супроводжується інвестиціями у розмірі понад 1 мільйон доларів, які Mars спрямує на створення та розвиток міських просторів, відкритих для домашніх тварин. Основна увага зосереджена на збільшенні доступу до зелених зон, місць для відпочинку та житлових об’єктів, де дозволене спільне проживання з улюбленцями. До 2030 року компанія планує охопити щонайменше 10 мільйонів людей та їхніх домашніх тварин у всьому світі.
«До 2030 року кількість домашніх тварин у містах зросте майже на 10%, і в Mars ми як ніколи зосереджені на тому, щоб зробити життя чотирилапих та їхніх власників кращим. Власники домашніх улюбленців повинні бути залучені до того, як проєктуються та розвиваються наші міста. Це важливо не лише для тварин, а й для якості життя кожного. Адже місто, зручне для улюбленців, — зручне для всіх», — переконаний Ікдіп Сінгх, глобальний президент Mars Pet Nutrition.
Mars також залучає міжнародних партнерів. Зокрема, стратегічне партнерство з мережею C40 Cities, що об’єднує провідні мегаполіси світу у боротьбі зі зміною клімату, дозволяє інтегрувати принципи pet-friendly у загальні плани сталого розвитку міст. Перші проєкти вже стартують у Лондоні, Лос-Анджелесі, Сан-Паулу, Бенгалуру та Бангкоку.
«Зелені зони в містах мають велике значення для повсякденного життя — це місця, де люди можуть відпочити, прогулятись, побути наодинці чи з улюбленцями, — зазначає Марк Воттс, виконавчий директор C40 Cities. — Вони також допомагають справлятися з кліматичними викликами, такими як спека чи повені. Співпраця з Mars дозволяє покращити доступ до таких просторів, а наш спільний посібник — це реальний інструмент, що допоможе у створенні комфортного міського середовища».

«Кожен повинен мати можливість насолоджуватися безпечними зеленими зонами, зокрема й з нашими домашніми тваринами, — наголошує Садік Хан, мер Лондона та співголова C40 Cities. — Я радий підтримати цю ініціативу, аби зробити життя людей та їхніх улюбленців ще комфортнішим — як у Лондоні, так і в інших містах світу».
Ще один напрям — співпраця з платформою Tripadvisor. Після вдалого старту в США партнерство розширюється на Велику Британію, Італію та Австралію за підтримки брендів CESAR® і MY DOG®. Мета — заохотити ще більше підприємств стати відкритими до відвідування з домашніми улюбленцями, розширюючи карту pet-friendly локацій для туристів та мешканців міст.
За даними досліджень, 83% власників зазначають, що їхні улюбленці покращили психічне здоров’я, а понад половина (54%) кажуть, що завдяки тваринам стали більше спілкуватися з іншими, знайомитись та заводити нових друзів. Водночас реальність залишається такою, що навіть у сучасних містах власники тварин стикаються з обмеженнями. Зокрема, 11% з них зізнаються, що наявність собаки ускладнює їхні повсякденні пересування й доступ до певних локацій. Саме тому створення просторів, де тварини бажані, а не просто дозволені, — важлива умова комфортного та інклюзивного міського середовища.
Програма BETTER CITIES FOR PETS™ діє з 2017 року та допомагає містам враховувати потреби власників домашніх тварин — від доступу до зелених зон до зручної інфраструктури та інклюзивного громадського простору. У центрі ініціативи — прагнення зробити міське середовище комфортним та безпечним для всіх. Адже турбота про потреби тварин у місті — це ознака відповідального та людяного підходу до міського планування, що покращує якість життя всіх мешканців.