доставка краси

«Доставка краси»: EVA.UA, dzvinko та 4Face ініціювали підтримку захисниць України 

Креативна агенція dzvinko, б’юті-медіа 4Face та EVA.UA об’єднались, щоб реалізувати ініціативу «Доставка краси» на підтримку жінок, які служать у ЗСУ.

Суть ініціативи полягає у доставці б’юті-боксів із засобами для догляду та косметикою військовослужбовицям. Першими отримувачками таких наборів стали захисниці з бригади «Хартія». Для них було зібрано 50 боксів — символічних послань турботи, поваги й вдячності від EVA.UA та її партнерів. 

Організатори ініціативи підкреслюють, що ці набори не про зовнішній вигляд як жіночий обов’язок, а про можливість приділити собі час та увагу навіть в дуже непростих умовах, коли випадає слушна мить. 

«Ця ідея виникла в результаті спілкування з дівчатами, які служать у війську та боронять нашу країну. Часто здається, що озвучувати потребу в звичайних засобах догляду не на часі, бо на тлі серйозних викликів це здається другорядним. Але такий запит є. Проєкт «Доставка краси» — про турботу. Щоб у моменти перепочинку жінки, які зараз боронять країну, могли повернути собі частинку себе», — ділиться Яна Алтухова, засновниця агенції dzvinko.

Команда 4Face, інноваційного медіа про красу, що вже встигло заявити про себе у б’юті-сфері, підтримала ініціативу, стала координатором її втілення й ініціювала перемовини з мережею EVA.

«Ми одразу відчули, що “Доставка краси” — це важливо. Пішли з цією ідеєю до EVA й отримали моментальну підтримку. Далі почалася кропітка робота: перемовини з партнерами, затвердження наповнення боксів, логістика. EVA долучилася з великою емпатією, і за це ми їм дуже вдячні. “Доставка краси” — це справжня щира колаборація, заснована на турботі. Адже військові — це люди, а не беземоційні роботи. На фронті бажання, потреби й інтереси не зникають, хоча пріоритети змінюються», — коментує Ірина Фаліна, представниця 4Face.

До перших наборів для жінок-військових увійшли засоби базового догляду, косметика та дрібнички, що  формують просту щоденну рутину – як важливий елемент піклування про себе та нагадування про мирне життя, за яке йде боротьба. 

«Ми системно підтримуємо жінок у війську. Реалізували проєкт із навчання та забезпечення 100 аеророзвідниць, зараз проводимо збір на амуніцію для бойових медикинь. Ці дівчата несуть службу і ризикують на рівні з чоловіками. Тому для нас було вкрай важливо, аби й «Доставка краси» не зводилась до шаблонів про «жінку як прикрасу» чи «натхнення» для чоловіків. Тут справжня краса — це не косметика, а сміливість, сила й самовідданість. Та якщо в дівчат є хвилина для себе — ми хочемо, аби вони мали все необхідне», — зазначив керівник напряму маркетингу EVA.UA Руслан Сазонов.

Організатори планують розвивати ініціативу «Доставка краси»: по мірі надходження запитів продовжити співпрацю з іншими підрозділами та розширювати наповнення боксів. Стежити за перебігом ініціативи можна на сторінках 4Face та dzvinko в Instagram.