Американський виробник засобів для догляду Dove запустив кампанію #KeepTheGrey, покликану протидіяти дискримінації жінок із сивим волоссям.
Про це пише Wonderzine.
Кампанію запустили після того, як відому канадську журналістку Лізу Лафламм звільнили з каналу CTV National News через своє рішення припинити фарбувати волосся. Лафламм пропрацювала на каналі понад 35 років.
У межах кампанії Dove змінив свій золотий логотип на сірий у соціальних мережах «Старіти – це прекрасно. Ми всі повинні мати можливість робити це на власних умовах і без жодних наслідків», – зазначили автори проєкту.
Dove також оголосив, що пожертвував 100 тисяч доларів канадській некомерційній організації Catalyst, яка допомагає створювати інклюзивні робочі місця для всіх жінок.
Останні новини
- Що дивитись на Netflix у травні 2024 року: 52 найочікуваніших фільмів та серіалів
- На першій зустрічі ком’юніті «Майстерня сенсів» обговорили секрети гармонії
- В Україні створили навчальну програму для жінок, які хочуть стати трактористками
- «Вишивана Україна»: У ТРЦ Gulliver стартує благодійний проєкт до Дня вишиванки за участі захисниць та ГО «Землячки»
- Сонце у пігулці: звідки береться вітамін D, або Як його отримати, не вживаючи препарати? Новости на главной
Бренд також закликав жінок публікувати свої фото з чорно-білим фільтром і додати гештег #KeepTheGrey, щоб підтримати жінок із сивим волоссям.