11–12 жовтня у Львові в межах програми «Львів — Молодіжна столиця Європи 2025» відбудеться «Дизаріум» — всеукраїнська дизайн-подія, що вже втретє збере українських та міжнародних фахівців. Цьогоріч очікується понад 10 тисяч учасників. Програма включатиме дводенну конференцію з провідними спікерами, спеціальні покази у «Планеті кіно» напередодні, дизайн-змагання, маркет та інші події. Участь безоплатна за умови попередньої реєстрації.
Тема цього року — «Ідентичності»
Цього разу «Дизаріум» присвячений темі ідентичностей. У множині, адже кожна людина — більше, ніж професія. Серед дизайнерів є військові, волонтери, викладачі, батьки, митці та майбутні фахівці. Усі ці ролі формують нове культурне та професійне обличчя українського дизайну. На додачу до цього, цьогоріч програма охопить різноманітні дизайн-напрями — від комунікаційного дизайну й програмних продуктів до архітектури та штучного інтелекту.
«Тема «Ідентичності» — не лише про нас як фахівців певної сфери. Вона про кожного, хто поєднує в собі різні ролі та досвіди: військовий, дизайнер, музикант, режисер, дослідник. Про тих, хто постійно шукає, знаходить і знову змінюється. «Дизаріум. Ідентичності» цього року буде ближчим до фестивалю — з маркетом, концертом і зонами відпочинку, але обов’язково з виступами та воркшопами. Ми прагнемо створити подію, яка запам’ятається й асоціюватиметься зі Львовом», — ділиться Юліана Саврук, співзасновниця «Дизаріум», керівниця ЛКП «Лев».
У програмі — доповіді, дискусії, презентації, дизайн-батл та нетворкінг
Програма «Дизаріуму» триватиме два дні та об’єднає дискусії, виступи, воркшопи й панельні розмови. Атмосферу події доповнять концерт, маркет і нетворкінг.
Серед спікерів — дизайнер та ілюстратор Крістоф Німанн, артдиректорка Адріане Шпанієр, бренд-дизайнер ЗСУ Тарас Іщик, дизайн-директор MacPaw Олександр Агеєв та партнерка Spiilka Design Büro Настя Жеребецька. До програми приєднуватимуться й нові імена, а сама подія стане простором для обміну досвідом і нових знайомств.
«Українська молодь вражає своєю силою, креативністю та здатністю до лідерства — навіть у найскладніші часи. Для ЮНІСЕФ важливо підтримувати ініціативи, завдяки яким можна вільно самовиражатися, розвивати свої навички та впливати на суспільні зміни. «Дизаріум» — це яскравий приклад того, як дизайн може стати інструментом змін, а молодь — їхнім рушієм і вже сьогодні відіграє ключову роль у відбудові країни», — коментує Нінке Воппен, керівниця регіонального офісу ЮНІСЕФ у Львові.