Ековиробник rekava представить Україну на найбільшій світовій виставці з дизайну у Парижі

14.08.2024

Уявіть кавову гущу, яка стала «домом» для свічки, що після свого згорання «реінкарнується» у чорнобривці — такою ідеєю екологічної революції українська компанія Rekava планує вразити глядачів найвідомішої події в індустрії дизайну та декору Maison&Objet у Парижі.  

2300 експонатів, 60 000 відвідувачів і 1000 журналістів з усього світу на найгучнішій та найочікуванішій виставці в індустрії дизайну та декору Maison&Objet у Парижі. 

Щороку вона збирає найталановитіших дизайнерів, декораторів, модельєрів та архітекторів з усього світу.

Сама можливість представити там свій стенд — це як участь в Олімпіаді в галузі дизайну. Серед учасників — такі відомі бренди, як Hermès, Fendi Casa, Versace Home.

Єдиними представниками домашніх ароматів від України цього року 5-9 вересня буде reкava. Саме вони першими у світі винайшли технологію виготовлення свічок у біорозкладних ємностях з кавової гущі.

«Щороку українці викидають понад 70 000 тонн кавової гущі на смітник, а використовується лише 1-2%! Хоча потенціал величезний, бо кожні 2 чашки еспресо = одна нова свічна ємність»,  — говорить CEO компанії Юрій Тустановський

Але головна ідея компанії була у тому, аби об’єднати символічні запахи всіх українських обласних центрів та Криму — від Дніпра до Львова, від Полтави до Києва — у великій колекції свічок з метою нагадати українцям, наскільки рідним, ностальгічним та важливим для нас є кожне з цих міст. Особливо на тлі наративів про можливі територіальні поступки. 

А от спеціально для Maison ми вперше готуємо колекцію свічок з символічними ароматами світу: наприклад, Париж з ароматом лілії чи Амстердам з ароматом тюльпанів», зазначає Юрій Тустановський.