Спікером першої конференції про бренди і креатив став керуючий директор видання Highsnobiety — Джеф Карвалло. За дванадцять років його роботи видання заявило про себе не лише на медіаринку, а і стало авторитетом для індустрії брендів та розпочало власні дослідження споживчих звичок.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaHighsnobiety заснував у 2005 студент-рекламник з Женеви Девід Фішер. Все починалося із блогу на Blogspot, де він ділився речами, які йому подобалися – від маловідомих брендів і кросівок до вуличних брендів на кшталт Stussy та Supreme. У 2007 до нього приєднався Джеф Карвалло, а блог швидко виріс у повноцінне медіа, де крім коротких заміток про лукбуки з’являлися авторські огляди, репортажі та аналітика.
Наразі Highsnobiety має офіси в Берліні, Нью-Йорку, Токіо, Гонконгу, Лондоні та Лос-Анджелесі, вебсайт, друкований журнал і подкасти, а також окремий підрозділ, що працює із контентом для брендів – від Gucci, Louis Vuitton та Nike до Samsung, Red Bull та Ebay. Паперовий журнал виходить двічі на рік і містить фешн-зйомки та фото-есе, колонки, інтерв’ю з головними дизайнерами і гравцями ринку, музикантами та іншими артистами, документуючи життя вуличної культури та мистецтва. Медіа стало об’єднуюючою ланкою між культурно значимими брендами і новим поколінням трендсеттерів.
Наприкінці 2018 року медіа опублікувало звіт свого першого власного дослідження споживчих звичок молодої аудиторії ‘The New Luxury: Why Buying In Is the New Selling’. Команда опитала тисячі людей 16-34 років по всьому світу і порівняла з фокус-групою у США та Великій Британії. Крім того враховувалася думка інсайдерів індустрії, з якими постійно спілкується Highsnobiety. Про результати дослідження і концепцію ‘new luxury‘, зокрема, говоритиме, Джеф Карвалло в рамках DTF Conference.
Окрім нього на головній сцені виступлять засновниця найбільшого стріт-арт-музею у світі Яша Янг, журналіст і фільммейкер VICE Уба Батлер, головний редактор журналу Sneaker Freaker Саймон Вуд та віце-президент компанії CLO3D Ліза Кохлерт. Імена інших спікерів оголосять пізніше.
Останні новини
- «Кіра. Дорога додому». Вийшла друком книга української журналістки Олесі Остафієвої
- «Я не годуватиму демона». Оприлюднені щоденники багатодітної матері, засудженої за жорстоке поводження з дітьми
- Чому нам потрібні інклюзивні міста?
- Фільм «Ворон» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- Від смерті до життя. Незвичайна виставка відкрилася в Ірпінському історико-краєзнавчому музеї Новости на главной
Основним майданчиком конференції стане галерея «Лавра». Дводенні квитки доступні на сайті.
За анонсами конференції можна стежити у Facebook-івенті.
Крім того усі новини публікуватимуться у DTF Magazine (donttakefake.com).
Із загальних питань звертайтеся за адресою [email protected]
Питання, пов’язані з медіа, ви можете адресувати куратору DTF Conference Юлі Сосновській за адресою [email protected]