Нейронаука — ключ до розуміння мозку ваших клієнтів. Реальне прийняття рішень здійснюється в мозку на підсвідомому рівні. Всі вчинки, які дійсно мають значення для маркетологів (бажання купляти, лояльність, рекомендації, кліки, відвідування, залучення тощо), виникають з мозкових процесів, які залишаються прихованими від свідомості. Традиційні маркетингові дослідження не можуть охопити ці приховані процеси, оскільки інтерв’ю та анкети залишаються на поверхні і не вимірюють рівень мотивації у мозку. Те ж саме відбувається з CRM та іншими даними — вони не показують причину вчинків.
У зв’язку з швидким просуванням нейротехнологій, у компаній з’явилась можливість використовувати передові методи для розуміння мозкових реакцій клієнта пов’язаних з маркетинговими діями. Запрошуємо вас відвідати семінар від Ніколаоса Дімітріадіса, на якому він розповість про передові ідеї свого десятирічного досвіду в трактуванні поведінки клієнтів з акцентом на нейротехнології.
Поговоримо про:
- реальні приклади з нейро-досліджень;
- як працюють різні технічні інструменти;
- методи дослідження нейро-тестування;
- нейронаука для покращення маркетингу;
- як правильно застосовувати нейромаркетинг для досягнення надзвичайних результатів.
Спікер: Ніколаос Дімітріадіс — висококваліфікований фахівець з питань комунікацій, педагог та консультант. Він є автором книг «Нейрологія для лідерів» та «Прогресивний маркетинговий менеджмент: принципи, навички та інструменти».
Квитки тут.
Останні новини
- Український гурт Bahroma презентує композицію «Квітень», що стала офіційним саундтреком фільму «Буча»
- Український бренд NAZARELLI презентує осінню колекцію, створену за концепцією smart capsule
- Марія Затуренська — українка, яка творила поезію серця, сповнену фатальної боротьби людських почуттів
- Бріжит Макрон зіграла саму себе в популярному серіалі Netflix
- Еліна Світоліна: найцікавіші факти про іменинницю сьогоднішнього дня Новости на главной