Loading Events

« Вернуться к событиям

  • Это мероприятие прошло

Лекція «Як зрозуміти поведінку клієнтів за допомогою нейротехнологій»

18 апреля, 2019 @ 16:00 - 18:00 | 250 грн

Нейронаука — ключ до розуміння мозку ваших клієнтів. Реальне прийняття рішень здійснюється в мозку на підсвідомому рівні. Всі вчинки, які дійсно мають значення для маркетологів (бажання купляти, лояльність, рекомендації, кліки, відвідування, залучення тощо), виникають з мозкових процесів, які залишаються прихованими від свідомості. Традиційні маркетингові дослідження не можуть охопити ці приховані процеси, оскільки інтерв’ю та анкети залишаються на поверхні і не вимірюють рівень мотивації у мозку. Те ж саме відбувається з CRM та іншими даними — вони не показують причину вчинків.

У зв’язку з швидким просуванням нейротехнологій, у компаній з’явилась можливість використовувати передові методи для розуміння мозкових реакцій клієнта пов’язаних з маркетинговими діями. Запрошуємо вас відвідати семінар від Ніколаоса Дімітріадіса, на якому він розповість про передові ідеї свого десятирічного досвіду в трактуванні поведінки клієнтів з акцентом на нейротехнології.

Поговоримо про:

  • реальні приклади з нейро-досліджень;
  • як працюють різні технічні інструменти;
  • методи дослідження нейро-тестування;
  • нейронаука для покращення маркетингу;
  • як правильно застосовувати нейромаркетинг для досягнення надзвичайних результатів.

Спікер: Ніколаос Дімітріадіс — висококваліфікований фахівець з питань комунікацій, педагог та консультант. Він є автором книг «Нейрологія для лідерів» та «Прогресивний маркетинговий менеджмент: принципи, навички та інструменти».

Квитки тут.

Дата
18 апреля, 2019
Время:
16:00 - 18:00
Стоимость:
250 грн
Категория мероприятия:
Мероприятия
, , , ,

Место проведения

Chasopys.UNIT
вул. Дорогожицька, 3 (буд. B9) Київ, Украина