Український денім-бренд Good People запустив лімітований рожевий лонгслів, присвячений місяцю обізнаності про рак молочної залози. 100% прибутку від продажу капсули буде передано благодійному фонду «Квітна», що системно працює над профілактикою, ранньою діагностикою та адресною допомогою жінкам в Україні.
Передані Good People кошти спрямують на підтримку роботи медичного центру у Києві, який фонд щойно відкрив за адресою Голосіївський проспект, 70, де будуть проводитися обстеження для всіх, хто цього потребує.
Жовтень — нагода наголосити: рак молочної залози є найпоширенішим раком серед жінок у світі; у 2022 році діагноз отримали орієнтовно 2,3 млн жінок, а кількість смертей сягнула 670 тис. Ефективні стратегії раннього виявлення у поєднанні з сучасним лікуванням суттєво знижують смертність. В Україні у 2022 році зафіксовано 18 096 нових випадків раку молочної залози (жінки), що робить його провідною онкопатологією серед жінок; водночас рання діагностика напряму пов’язана з кращими прогнозами лікування.
Рожевий лонгслів, що впишеться у будь-який щоденний осінній образ, втілює турботу про себе і те, як вона може і має підкріплюватись реальними діями. У співпраці з БФ «Квітна» команда Good People бачить можливість втілити свої цінності і зробити внесок у здоров’я та безпеку українських жінок.



Good People — український бренд, що спеціалізується на денімі та щоденному капсульному гардеробі. Команда бренду створює речі, у яких сучасному містянину буде комфортно відпочивати та створювати: бігти у справах, працювати з дому, зустрічати друзів, відкривати нове. У фокусі — продуманий денім, універсальні речі та естетика, яка підтримує кожного дня.