Етнобренд Gaptuvalnya та Франківський драмтеатр презентували трансформацію культового мюзиклу «Гуцулка Ксеня». Спільно команди створили 34 сценічні костюми із понад 100 різних елементів для героїв мюзиклу. У межах показу гості долучилися до збору на дрони Mavic 3T для 80-ї бригади ДШВ та могли придбати на аукціоні сорочку головних героїв, екскурсію театром і запрошення на виставу «Гуцулка Ксеня».




Так прикарпатські бренди хотіли підсвітити ідею живої культури — уміння доносити традиції сучасною мовою й ставати ближчими до глядачів. У культовому мюзиклі за режисерським баченням Ростислава Держипільського актори говорять розмовною українською з гуцульським діалектом, танцювальні номери поєднують сучасну хореографію Дмитра Леки з автентичним лейтмотивом, а легендарні мелодії Ярослава Барнича звучать в сучасному аранжуванні Богдана Ткачука. Команда Gaptuvalnya працює зі сталими матеріалами, переплітає традиційні орнаменти у сучасних силуетах й багато років підтримує українську культурну спільноту новими ініціативами.
«Сучасна культура живе там, де традиції поєднуються з інноваціями, а мистецтво стає близьким кожному. Я щиро вдячна бренду Gaptuvalnya за те, що вони, працюючи з костюмами, бережуть і переосмислюють нашу спадщину, роблячи її зрозумілою та привабливою для сучасного глядача. Особливо приємно, що бренд став переможцем грантової програми «СТВОРЮЙ!», що дозволило масштабувати виробництво та зробити українську культуру ще доступнішою для широкої аудиторії. Співпраця театру та локального бренду — це приклад того, як творчість, відповідальність і відданість мистецтву створюють живу, актуальну культуру, яка надихає, об’єднує та розвиває наше суспільство», — підкреслює т. в. о. міністерки культури Тетяна Бережна.


«Для мене оновлена «Гуцулка Ксеня» — омріяна й сакральна подія, бо саме цей, на перший погляд, гумористичний мюзикл щоразу дає відповіді на актуальні внутрішні запити. Нашою співпрацею ми поєднали різні джерела культури: театр, моду, народне прикладне мистецтво, кожне з яких тримає українську ідентичність. Впродовж десятиліть її намагаються стерти, тож варто не просто зберігати раритети в музеях, а творити нові віхи — сучасні, живі, впізнавані. Для такої мети маємо достатньо сильних, самодостатніх українських брендів, що здатні підтримувати мистецькі ініціативи й саме так відроджувати меценатство — глибоку українську традицію, що свого часу сформувала обличчя нашої культури», — наголосила засновниця бренду Наталія Гергелюк.