“Бойові пінгвіни” завдають жару окупантам на фронті! Саме так називають 26 полярників, які пішли захищати нас у лавах ЗСУ одразу після повернення з Антарктичної станції «Академік Вернадський», що на Південного полюсі. Напередодні різдвяно-новорічних свят український бренд «Яверета» (YaVereta) створив благодійну колекцію патчів та шкарпеток під назвою «Канікули в Антарктиді». Це спільний проєкт бренду із Національним антарктичним науковим центром України. Увесь прибуток (а це – 30 відсотків від вартості виробів) скерують на підтримку «бойових пінгвінів».
Колекція «Канікули в Антарктиді» — це оригінальні патчі та шкарпетки з анімаційним зображенням тюленя і пінгвіна, які відпочивають на крижинах. Дизайнерками таких незвичних виробів стали Ярина Гаранджа та Олександра Петраш.



Цікаво, що Національний антарктичний центр України… консультував мисткинь щодо зображень тварин, надсилаючи їхні реальні світлини, а також розповідаючи про їхні звички та поведінку. Замовити ці мімішні вироби можна на Інстаграм-сторінці бренду @ya.vereta.




Це не перший спільний проєкт із НАНЦ. Торік бренд створив патч-килим «Мрія про Антарктиду». А Womo.ua спитав про розмір підтримки, які отримали полярники в окопах.

“Кожні 500 гривень з продажу патч-килимів були скеровані на закупівлю обладнання для «бойових пінгвінів», зокрема засобу радіоелектронної боротьби (РЕБ) Грець М3. Загалом завдяки поціновувачам патчів тоді вдалося зібрати 44 тисячі гривень, які допомогли підтримати полярників на фронті. Тож цієї зими продовжуємо робити добрі справи. Покупцям — унікальні патчі та шкарпетки, а нашим захисникам — необхідну техніку”, – відзвітував співзасновник бренду «Яверета» Юрій Самборський.


Ті полярники, які продовжують працювати на славу науки, прихопили в експедицію на станцію «Академік Вернадський» не лише зразки цьогорічної благодійної колекції «Яверета». До Антарктиди попрямували також шеврони, вишивка, шкарпетки та інший теплий одяг. Усе це чекають не лише українські полярники. Український виробник патчів у стилі українського килимарства за два роки на ринку України зробив майже неможливе – встиг довести свою якість усім полярникам світу. Адже українці демонстрували вироби колегам з усіх країн, які працюють на Південному полюсі.