M&M’S і Kate Spade New York представили обмежену колекцію сумочок, ювелірних виробів і аксесуарів, натхненну цукерками. Нова колекція вже доступна цього святкового сезону.
Використовуючи впізнаване паковання M&M’s як відправну точку і запозичивши у цукерок їхню яскраву палітру, колекція Kate Spade New York оживає, стаючи грайливою, багатобарвною та сміливою.
Одними з центральних аксесуарів є кросбоді-сумка та гаманець, які поєднують у собі фірмову круглу форму цукерок, логотип “М” і представлені у яскравій колірній гамі драже.

Лакована сумка-багет представлена у жовтому кольорі та створена на основі дизайну паковання M&M’s з арахісом. Передбачені й такі деталі, як кольорові шматочки шоколаду, що прикрашають блискавку.

Шоколадні ласощі відображаються й у лінійці прикрас: масивних браслетах, подовжених намистах, вишуканих каблучках та підвісках. Прикраси точно копіюють вигляд цукерок – прикладом, браслет імітує розсип драже на руці.




Про створення колекції
Попри те, що Kate Spade має основну лінійку продуктів класичних форм і кольорів, бренд не боїться експериментувати. Регулярно випускаючи колекції з ноткою грайливості, Kate Spade слідує своїй масштабній стратегії щодо залучення споживачів покоління Z. Саме тому компанія часто звертається до співпраці з іншими великими брендами споживчих товарів, які високу прихильність аудиторію та відрізняються доступністю.
Значна частина дизайнерів Kate Spade New York є випускниками Род-Айлендської школи дизайну (RISD), яка фокусується на продуктовому дизайні товарів. Тому команда приділила особливу увагу “мікроелементам” паковання M&M’s, як-от рожевий колір на краю обгортки. Ця характерна особливість зокрема й була відображена у колекції. Команда Kate Spade зазначила, щодо паковання є M&M’s є настільки впізнаваним, що не бачила потреби її змінювати.
Аби в точності відтворити жовтий колір обгортки M&M’s у колекційній сумці, дизайнери Kate Spade закупили арахісове драже у найближчому магазині. Завдяки цьому, їм вдалося створити максимально точну копію оригінального паковання, враховуючи всі нюанси кольору та текстури. Щоб забезпечити максимальну схожість з вітринним варіантом, зразки були ретельно протестовані за різного освітлення.
“Kate Spade New York створює речі для яскравого особистого стилю та самовираження. Ми любимо кольори, візерунки та об’ємні текстури”, – каже Шарлотта Уоршоу, віцепрезидент з питань гуртової торгівлі в Америці, Kate Spade New York. “Нова капсульна колекція створена для прояву себе, і вона фокусується на наших клієнтах покоління Z”.

“Бренд M&M’S прагне об’єднувати людей через яскраві партнерства, активності та розваги, — зазначає Джейн Хван, глобальний генеральний менеджер M&M’s. – Співпраця з Kate Spade є вдалим доповненням до цього святкового сезону. Ми впевнені, що колекція здивує та порадує наших шанувальників”. Стратегічне партнерство є важливою частиною бізнес-стратегії M&M’s, каже Джейн Хван. “Споживач знаходиться в центрі всього, що ми робимо, і ми хочемо бути частиною того, що йому подобається. Ми знаємо, що однією з пристрастей наших покупців є мода”.
Колекція M&M’s матиме широке охоплення – лінійка нової капсульної колекції буде доступна в 33 країнах онлайн та у великих магазинах M&M’s, зокрема на Таймс-сквер.