Кім Кардаш’ян представила колекцію білизни для людей з особливими потребами

Бренд одягу Кім Кардаш’ян Skims випустив нову лінійку продуктів Adaptive Collection, як розширення популярної колекції Fits Everyone, для людей з обмеженими можливостями.

Про це повідомляє Marketing Media Review.

Колекція складається з чотирьох фірмових моделей Skims у чотирьох нейтральних кольорових рішеннях. Дизайн віддає перевагу простоті використання для людей з обмеженими можливостями. Вони мають плоскі застібки на гачки, розташовані спереду та з боків одягу, які ледь видно під одягом, а також запобігають тертю та заїданню, які можуть супроводжувати блискавки, магніти та липучка.

«І я, і Кім відкрито заявляли про місію Skims щодо встановлення нового стандарту інновацій, якості та інклюзивності з моменту запуску бренду в 2019 році, і ми поділяємо високі очікування, які покладає на нас наше співтовариство. Ми також виявили прогалину на ринку, щоб запропонувати адаптивні рішення, які не тільки доступні та прості у носінні, але також надзвичайно зручні, елегантні та доступні в асортименті відтінків та розмірів», — каже співзасновник та генеральний директор Skims Єнс Греде.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Scout Bassett (@scoutbassett)

За словами Греде, адаптивна колекція «Підходить для всіх» — це лише початок. Найближчим часом Skims планує розширити доступні варіанти одягу в інших категоріях Skims.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!

Американська легкоатлетка та паралімпійська спортсменка Скаут Бассетт знялась для адаптивної рекламної кампанії Skims. Раніше вона працювала з брендом, з’явившись у капсульній колекції Skims Team USA як амбасадор бренду.

Заснована в 2019 році, і яка спочатку продавалася як бренд білизни для корекції фігури, компанія Skims за останні три роки розширилася до повного асортименту нижньої білизни, а також одягу для дому і відпочинку. Завдяки впливу Кардаш’ян найпопулярніші запуски бренду часто можуть похвалитися списками очікування, що налічують понад пів мільйона імен.