За півтора роки Київський метрополітен перетворився із рутинного транспорту, на справжнього рятівника, укриваючи тисячі містян від повітряних атак. Він став майданчиком для культурних подій. Тепер там співають не лише талановиті бабусі на переходах між станціями, але й зірки світового рівня.
«Метро зробило багато добра для Києва та стало чимось більшим за спосіб пересування містом. А ми в Oversize.agency вирішили зробити дещо приємне для нього. Показати, що воно модернізується, змінюється та йде нога в ногу зі своїм сміливим містом», – розповідає креативний директор і співзасновник агенції Oversize Тарас Боровик.
Починаючи з 5 вересня, відеоінсталяція буде транслюватися щодня з 7:00 і далі – раз на 12-хвилинний блок до 22:00.
Створенням ролику займалася креативна агенція Oversize.Agency. Експерти з візуальних технологій, що об’єднані жагою робити щирий креатив, мета якого закохувати у себе українців та розвивати імідж України навіть в таких надважких умовах.
Останні новини
- Семюель Морзе, винахідник і художник: картини, телеграф та азбука однієї людини
- Хто такі завліти в театрі? Чим вони займаються в українському театрі та як потрапити у професію? Розповідає Марина Бортник-Гулевата
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 29 квітня-5 травня
- Як прикрасити дім до Великодня: найкращі ідеї святкового декору своїми руками
- Slow Food: Філософія смаку та усвідомленого споживання Новости на главной