Конкурс маркетингових проєктів X-RAY: до кінця голосування залишилося 3 дні

Українські компанії працюють в умовах суцільної невизначеності та в режимі 24/7 створюють потужні проєкти, за якими цікаво спостерігати не тільки українській маркетинг-спільноті, а й усьому світові.

У рамках конкурсу топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR знайомить громадськість з актуальними проєктами українських компаній, агентств та благодійних фондів.

Проголосувати можна за проєкти в кожній із 8 номінацій:

  • Brand Experience
  • Соціальний маркетинг
  • Штучний інтелект
  • Ситуативний маркетинг
  • Кампанія в соцмережах
  • Кампанія за участі інфлюенсера
  • Міжнародна кампанія
  • Колаборація брендів

Голосування триватиме до 20 червня 23:59. Встигніть віддати голос за ваші проєкти-фаворити!

Також свою роботу вже розпочало експертне журі. Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі та нагороджено під час офлайн MRKTNG марафону 25 червня. Не пропустіть!

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь