Краса та етика: як Група L’ORÉAL поєднує інновації з турботою про тварин

11.06.2024

Компанія L’Oréal присутня в Україні з 2004 року. Протягом всієї діяльності на українському ринку вона не лише втілює красу через свої продукти, але й відіграє ключову роль у просуванні сталого розвитку та соціальної відповідальності. Передові практики компанії в області інновацій та етики відкривають нові горизонти для індустрії краси, водночас підтримуючи гармонію з навколишнім світом. За два десятиліття на українському ринку компанія стала однією з лідерів у впровадженні соціальної відповідальності в поєднанні зі сталим розвитком. Протягом свого 115-річного існування вона завжди стає каталізатором якісних змін не тільки в індустрії краси, а й за її межами, надихаючи своїх споживачів та світову громадськість. Це стосується й етичної відповідальності у наукових інноваціях. Абсолютним пріоритетом для L’Oréal завжди були здоров’я та безпека мільйонів споживачів, як і підтримка гуманного поводження з тваринами. Про це свідчить той факт, що вже понад 40 років компанія активно привертає увагу й заохочує до використання альтернативних методів тестування.

Група L’Oréal дотримується принципу, що світ без тестування на тваринах – це реальність, яку необхідно досягти. Це важливе рішення є частиною зобов’язання компанії в галузі етичної відповідальності, наукових інновацій та захисту прав тварин.

З 1989 року у L’Oréal створюють красу, не тестуючи продукти та інгредієнти на тваринах. Компанія постійно інвестує в розвиток методів тестування, що не передбачають випробувань на тваринах. На цьому шляху вона об’єднує все наукове співтовариство.

Щоб покласти край тестуванню на тваринах в усьому світі, L’Oréal плідно співпрацює з регуляторними органами та особами, які ухвалюють відповідні рішення.

Наукові інновації L’Oréal

Понад 40 років тому компанія стала піонером у розробці реконструйованої шкіри людини. Вона дозволяє оцінити вплив косметичних продуктів та інгредієнтів на неї. Сьогодні у лабораторіях Episkin у Франції, Китаї та Бразилії спеціалісти L’Oréal виробляють різні типи реконструйованої шкіри. Після цього вони передають цю технологію для використання у тестуванні продукції без залучення тварин.

Крім реконструйованої шкіри, компанія розробляє інші прогностичні методи. Це, насамперед, молекулярне моделювання, експертні токсикологічні системи та методи візуалізації. Науковці компанії продовжують працювати над новими «нетваринними» методами тестування, зокрема на базі штучного інтелекту.L'Oréal

Відданість етичним стандартам є частиною програми сталого розвитку L’Oréal в інтересах майбутнього. Зобов’язання компанії в межах цієї програми охоплюють амбітні цілі до 2030 року. Головна мета – залучити всю екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства, включаючи розробку й впровадження альтернативних методів тестування.

Група L’Oréal активно бере участь у міжнародних наукових проєктах, таких як LRSS, EPAA та RiskHunt3R, і постійно ділиться своїми знаннями з науковою спільнотою. Компанія організовує тренінги та вебінари через Академію Episkin і AFSA та бере активну участь у міжнародних наукових конгресах.

У L’Oréal впевнені, що краса має силу змінювати світ на краще. Компанія продовжуватиме інвестувати у наукові дослідження, щоб гарантувати безпеку продукції без шкоди для тварин.