Краватки й піджаки на жінках все частіше з’являються на подіумах та червоних килимових доріжках. Шанувальники образу вважають, що це проява сили та незалежності. Про це розповідає ВВС.
На останніх показах дизайнери запропонували нові інтерпретації цього стилю. На Лондонському тижні моди були представлені шкіряні піджаки оверсайз у поєднанні з атласними краватками. А у Нью-Йоркську комбінували класичні краватки з жакетами складного крою. Біллі Айліш навіть пропонує краватку як частину свого офіційного товару.

Тренд вже підтримали Віккі Кріпс, Ріанна, Белла Хадід та Ніколь Кідман, Сабріна Карпентер та інші.
«Піджаки та краватки вже давно є символами могутнього класу — ми маємо на увазі «білих комірців. Згодом цей стиль став асоціюватись із домінуванням. Жінки, які приймають цей образ, традиційно слідують чоловічому вираженню влади, тоді як у влади знаходяться сильні, мужні лідери», – зазначає Гебі Харріс, соціолог модних культур.
Жінки все частіше включають цей елемент у свій гардероб, тоді як у чоловічій моді піджак і краватка поступово втрачають популярність. Історик Лінда Велтерс вважає, що поступовий відхід чоловіків від цього образу відкрив шлях для його переосмислення у жіночій моді. Тепер він все частіше сприймається як символ незалежності та сили.
«Модні бренди реагують на зростання консервативних цінностей у світі. З’являється думка, що заміжні жінки чудово проводять час удома, але дизайнери кидають виклик цьому, одягаючи моделей у піджаки та краватки», — каже професор Університету Род-Айленда Ветлерс.
Історично піджак та краватка одягалися жінками для демонстрації влади та відмови від традиційних гендерних стереотипів. У 1930 році Марлен Дітріх вперше з’явилася в такому образі у фільмі «Марокко».

А в 1966 році Yves Saint Laurent представив жіночий смокінг, який перевернув уявлення про жіночий діловий стиль.
Експерти припускають, що тренд на піджаки відображає не лише зміни в моді, а й пов’язаний із політичними та соціальними процесами.