Український бренд Etnodim передав до Музею родини Кричевських в Опішному оригінальний рисунок Василя Кричевського, одного з найвизначніших українських митців ХХ століття. Роботу раніше придбали під час створення колекції «Кричевський». Малюнок походить з приватної збірки правнука художника Василя Лінде Дункана, і саме він став основою орнаменту для вишивки на сорочці «Гай».
Протягом понад трьох місяців рисунок експонувався у просторі Etnodim у Києві. Команда бренду хотіла дати відвідувачам можливість побачити живу, автентичну графіку Кричевського та відчути, як виглядає орнамент, створений рукою митця. Тепер артефакт повернувся до родинного музею, де поповнить колекцію, присвячену багатогранній творчості українського модерніста.


У бренді наголошують: передача культурних артефактів і співпраця з музеями та спадкоємцями митців — це спосіб не лише черпати натхнення з української культурної спадщини, а й сприяти її збереженню.

Хто такий Василь Кричевський
Василь Григорович Кричевський (1873–1952) — один із найяскравіших представників українського модернізму, багатожанровий художник, архітектор, графік і дизайнер, чия творчість стала фундаментом розвитку національного стилю у мистецтві та архітектурі.
Саме Кричевський створив ескіз малого Державного герба УНР — композицію зі знаменитим тризубом. Він працював у кіно, був автором перших в історії українського кінопостеру, створив архітектурний проєкт Полтавського губернського земства — знакову пам’ятку українського модерну. До його доробку входять десятки книжкових оформлень, іконостасів, орнаментальних композицій та графічних робіт, що стали частиною української візуальної традиції.
Після Другої світової війни митець емігрував до США, де продовжував працювати й розвивати українську культуру в діаспорі. Сьогодні спадщина Кричевського залишається важливим елементом української ідентичності, а його твори зберігаються в музеях України та світу.
Саме один із таких рисунків, створений простим олівцем, тепер повернувся до родинного музею, як жест шани та продовження історії українського модерну.
