Як «Майстерня сенсів» запалювала вогонь у кожній українці

29.07.2024

Літо. Убивча спека. Але ком’юніті «Майстерня сенсів» перетворило цю кліматичну аномалію на джерело натхнення, вирішивши запалити вогонь щасливого життя. Запрошені зіркові спікерки мали відповіді на дуже важкі запитання. Як планувати цілі та формулювати мрії, щоб вони реалізовувалися? Як не відкладати життя на потім, аби воно не перетворилось на суцільну працю? Щоб послухати їх, у ресторані Boho відбувся аншлаг, виступи слухали навіть стоячи!

Людмила Богуш: «Ви сильніші за обставини»

Людмила Богуш є бізнес-тренеркою світового рівня, авторкою технології прицільного тайм-менеджменту, засновницею та власницею компанії BogushTime. Третина найбагатших людей України за версією Forbes є постійними її клієнтами. За таку успішність у коучингу Людмила Богуш є регулярною учасницею топ-100 успішних жінок України, які оприлюднюють бізнес-медіа. А після встановленого на Хрещатику світового рекорду зі створення найбільшої «мапи Мрії» у 2019 році натхненники «Майстерні» знали:  хто, як не Богуш, знає, як кожній із нас опанувати час в умовах тривалих блекаутів так, щоб почуватися щасливою.

«Коли мене спитали, як у мене змінилося ставлення до часу від початку повномасштабного вторгнення? На це я можу сказати: у мене змінилося ставлення до того, як я цей час витрачаю зараз. 24 лютого 2022 року я перебувала у Казахстані у відпустці. Поїхала на два тижні, а повернулась у 2023 році. Та ще й не сама, а з кішкою, яку придбала собі там. У цієї кішки вже 12 перельотів у портфоліо, бо вона літає та їздить автівкою всюди зі мною. І вона почувається щасливою. Коли мене питають мої родичі в Америці: як ти живеш в Україні? То я відповідаю так: «Я живу, тому що в Україні не можна жити на автоматі. Ти щохвилини ухвалюєш купу рішень. Я це усвідомила під час першої прогулянки з кішкою після повернення, бо тільки ми вийшли — і тут пролунала тривога. Я йду і думаю: а що мені робити? Додому повертатися і чекати, шукати укриття чи просто продовжити йти далі?». Ми всі йдемо далі, навіть коли немає світла, бо ДТЕК виявився найкращим тренером з тайм-менеджменту, бо вже ніхто не каже про те, щоб лінуватися. Питання: прати чи не прати зараз, уже не стоїть? Ще як прати, бо через 20 хвилин вже не буде електрики!».

Блекаути стали зайвим доказом того, наскільки важливо вміти керувати часом, адже він є найціннішим ресурсом. Головна ставка зараз на те, щоб наповнювати кожну хвилину життя сенсом і ціллю. А для цього експертка радить записувати проблеми, які вам потрібно вирішити.

«Що таке проблема? Це задача, яка потребує якогось рішення. І дуже часто люди не люблять слово «проблема», але це неправильно, тому що проблема все одно завжди існує. Якщо ти не готовий знаходити для неї рішення, то проблема перемогла. Можна удавати, що проблем не існує, але це неправда. Бо у житті людини завжди є проблеми. Запишіть їх для себе! Уявіть собі, що у вас є будинок, двоповерховий. Ви на першому поверсі, а на другому у вас спальня. Ви збираєтеся йти у спальню, а на сходах сидить чорна пантера. Що ви можете зробити? Існує всього п’ять способів. Можна удавати, що її там немає, але ви знаєте, чим це закінчується. Можна вирішити, що не потрібно зараз йти у спальню. Є варіант із сподіванням, що все обійдеться та пантера піде з будинку, але самі собою проблеми зникають не завжди. Можна спробувати потрапити на другий поверх з іншого боку або домовитися з пантерою. А можна атакувати її та прогнати за допомогою того ж пилососа.

Не пасувати перед труднощами, давати відсіч, а не тільки захищатися є ключем до розв’язання проблем, до мінімізації страждань, уникнення посттравматичного синдрому та швидшого відновлення від стресової ситуації, бо відкладати життя більше не можна! Є проблеми, які ми можемо подолати і більше ніколи з ними не стикнутись.

Але у кожного є неподоланна проблема, яка називається віком. Із такою проблемою варто боротися. А для цього необхідно мати швидкість і здатність ухвалювати рішення. І знайдіть те, за що вас варто поважати у вашому віці прямо зараз. Коли жінці 20 років, її поважають за вроджені якості та амбіції. У 30 років — за досягнення, силу, мужність і ставлення до інших людей. У 40 років — за енергію, успіх і ставлення до життя, за зовнішність, яка поступається її віку. У 50 років — за мудрість та те, у якій формі вона перебуває. У 80 років — за можливість щось робити у цьому світі та проявлятись як особистості.

«Коли мене запитують, чому я займаюся спортом, я відповідаю, що роблю це для себе і для свого сина. Бо дуже його люблю. Я хочу бути у хорошій формі, щоб не бути тягарем для родини. Якщо у вас є діти, пам’ятайте про це, бо ваше тіло — це ваш автомобіль, який потребує догляду і якісного пального. Якщо ваше тіло не працює, всі ваші цілі і мрії можуть загинути разом з ним», — зазначає експертка.

Людмила Богуш розповіла, як подолала власні виклики віку. Тренерка взяла участь у міжнародній програмі на Карибах, де передбачались великі фізичні навантаження. Перший раз пані Людмила почувалась кепсько, але дала собі слово за рік повернутись. І це стало її ціллю. За сформованою метою прийшло усвідомлення необхідності переліку, що потрібно зробити для досягнення цієї цілі. План допоміг систематизувати дії, аби досягти успіху. В Україні відома бізнес-тренерка передивилася дієту, почала бігати, відвідувала спортзал, розробила систему заохочення себе у балах та креслила графіки успішності досягнень. Аби не гальмувати, до того ж ще й придбала спеціалізований спортивний одяг та взуття. Це не лише фізично полегшило процес заняття спортом, але на її прагнення бігати не впливали навіть несприятливі погодні умови. Зараз у колекції Людмили Богуш багато пар кросівок. Серед яких не лише «красиві», але й для снігу, дощу, для асфальту та бігу на лісовій стежині. З таким арсеналом жодного шансу відмовитись від пробіжки. Результати за рік вразили на Карибах багатьох — Людмила Богуш, втративши з десяток кілограмів, обганяла підлітків та перекладачів на маршруті! А її лікарка відзначила, що внутрішні органи значно помолодшали.

«Тому я рекомендую визначити свою ціль, зрозуміти, що потрібно зробити для досягнення цієї цілі, і скласти план дій. Це допоможе вам впоратися з будь-якими проблемами і досягти успіху», — резюмувала спікерка.

Наостанок Людмила Богуш анонсувала намір створити ще одну «мапу Мрії», але не заради того, щоб побити власний рекорд, а щоб ми могли зібратися на Хрещатику та консолідувати зусилля у здійснення наших бажань.

Наталія Кравець: «Створити свій щасливий дім дуже легко!»

Власниця компанії «Monet home collection» та експертка з продукції для дому преміумсегмента Наталія Кравець є організаторкою проєкту «Щирі» та виставки «Ceramik Art Week». Хто краще за неї знає, як створити домашній комфорт та перетворити його не лише на зброю проти стресу, але й на ліки для ментального здоров’я.

Масовий досвід створення щасливої оселі українки почали набувати у 2020 році, коли країна перебувала на карантині понад два місяці. Тоді стало зрозуміло, що оформлення столу та облаштування оселі, а особливо території сну варто переглянути.

Майстер-клас із щоденного сервірування, яке надає процесу харчування усвідомленості, а сам стіл перетворює на естетичну оазу, продемонстрував: краса сервірування не є чимось сталим та надає багато можливостей для фантазій. Міксуйте текстиль, створюйте власні комплекти посуду, не обмежуючись однаковими тарілками з сервізу на всіх! Адже в умовах блекаутів зустріч родини за сніданком чи вечерею набуває додаткових сенсів.

На демонстраційному столику експертка жонглювала предметами декору. Вази, канделябри, тарілки, квіти, виделки, бокали рухались, як фігури на шаховій дошці. Питаннями спікерку засипали: як обирати розмір та колір скатертини, чи варто класти серветки на тарілки, як розкладати столове наряддя, для чого потрібна презентаційна тарілка у домашньому сервіруванні, як розмістити пляшки, коли гості застілля вживають різні напої одночасно, чим відрізняється сервірування сніданку, обіду та вечері та як привчити дитину до естетики сервірованого столу, але не побити при цьому предмети з сервізу. І головне — як, купуючи посуд преміумкласу, не придбати підробку. Адже у кожній країні впроваджена власна система захисту, яка передбачає наявність офіційних каталогів із зразками таврувань національних виробників.

Здоровий сон як засіб боротьби зі стресом став темою другої частини виступу Наталії Кравець. Пледи, ковдри, покривала, рушники, килимки… Купа загадок очікувала відвідувачок «Майстерні сенсів» і у цій царині! В умовах спеки експертка радить мати кілька подушок або міняти та прати їх регулярно. Не варто, за словами пані Наталії, самотужки купувати ортопедичні предмети для сну, бо їх повинен рекомендувати лікар.

Радить спікерка не нехтувати саме хімчисткою ковдр, наматрацників та самих матраців, адже пральні машини не дуже успішні у боротьбі з кліщами, які у сучасному кліматі активно розмножуються та залюбки мешкають у наших ліжках.

Про постільну білизну також дізнались багато чого цікавого. Перкаль чи мако сатин? Чим відрізняється постільна білизна преміумсегмента та на якій тканині спиться солодше у спеку? Скільки циклів прання витримує продукція різних французьких виробників? Аби не потонути у купі інформації, ми радимо відвідати сайт компанії та сторінки Наталії Кравець у соцмережах. А головне — навідатись у ТЦ «Домосфера», де розташований бутик, аби побачити розмаїття товарів на власні очі, аби перетворити свій дім у щасливу оселю. До речі, під час візиту фотографувати зразки сервірування та елементів декору на телефон у Наталії Кравець не лише можна, але й необхідно!

Ніна Домбровська: «Золото впевненості є всередині кожної з нас, знайдіть його та створюйте компанії, що залишаться в історії!»

Співзасновниця компанії Beehive Cosmetics та мама трьох дітей Ніна Домбровська вразила учасниць заходу першим же реченням.

«У кожної зі спікерок-засновниць бізнесу завжди на слайдах є корисна і цікава інформація, яка стосується списків цілей, спорту та інших аспектів. Хоча це все звучить дуже правильно, але викликає почуття важкості. Насправді за все, що ми збираємося робити та вже робимо, ми вимушені саме боротися, навіть уже не змагатися. З одного боку, важливо ставити собі цілі і досягати їх, і я теж робила це. Але при цьому я особисто не вірю в те, що життя має бути суцільною боротьбою та суцільним марафонським забігом, тому я не маю списків для вас, бо мені не потрібні такі важкі речі», — зізналась спікерка.

Але Ніна Домбровська насправді мала купу унікальної інформації для учасниць «Майстерні сенсів», яка дуже корисна для тих, хто прагне знайти власний шлях, що є дуже важливим для кожної з нас.

Ніна Домбровська побудувала дуже успішну кар’єру в корпоративному світі, досягнувши позиції президента компанії «Хенкель», яка спеціалізується на косметичних продуктах світових брендів. Але на певному етапі у бізнеследі з’явилась мрія побудувати власну компанію, яка залишиться в історії.

«Маючи трьох дітей, я задумалась, що відрізняє жінок, які досягають успіху або намагаються досягнути його, від тих, кому це не вдається. І оскільки я є співзасновницею жіночої спільноти, яка об’єднує жінок, що керують компаніями, то розпитувала їх. І з’ясувалось, що коли є певна висока вакансія, то чоловіки подаються на неї, якщо хоча б на 30% відповідають зазначеним критеріям. А жінка, коли навіть розуміє, що на 100% відповідає всім вимогам роботодавця, на посаду резюме не надсилає. І ось це є фундаментальним явищем, що відрізняє жіночий спосіб мислення від чоловічого. Так ось жінки, які досягають успіху, також не чекають відповідності вакансії на 100%, бо вони подаються лише тому, що впевнені у власній компетенції», — розповідала Ніна Домбровська.

Історія появи Beehive Cosmetics — це розповідь про те, як подарувати жінкам впевненість та допомогти відшукати її у самих собі.

«Ми не можемо вплинути на наш внутрішній баланс, хоча нам часто кажуть, що ми можемо. Але реальність буває такою, що ми її не обираємо. І війна є яскравим доказом. Але є зовнішній баланс, на який впливає оточення. Наш зовнішній вигляд — це опора, на якій можуть будуватися наші позитивні думки, та база, яка надає жінці впевненість. Це точка, від якої ми можемо піти або у позитивні, або у негативні думки. Тому  я шукала бізнес-ідею, на основі якої можна було б побудувати бізнес, що допомагатиме жінкам підтримувати свою впевненість, і зупинилася саме на цьому — косметиці для волосся. Адже з немитим волоссям жінка нікуди не піде!».

В Україні, яка перебуває 11-й рік у стані війни, перетворити захоплення на успішний бізнес, справа нелегка. Якщо додати, що натхнення накривають хвилі сумнівів від оточення, то останнє, про що думаєш, це про солодке життя. Але Ніна Домбровська подумала про солодкий смаколик — про мед, який виробляється в Україні.

«Дослідження підтвердили, що український мед є дуже особливим. Як у Франції найкращі вина завдяки унікальним кліматичним умовам, так і в Україні найкращий мед за кількістю вітамінів і мінералів у своєму складі. Коли я познайомилася зі своїм бізнес-партнером і побачила медові скарби України на його заводі, який він побудував у 2016 році, то втратила дар мовлення. Мета людини була створити дуже якісний мед, зібраний на полях України, зробити його технологічним і презентувати за кордоном. А світовий ринок він захоплював… золотими діжками! Він виготовив їх не сірого, а золотого кольору з фірмовим тавром, і не лише так підкреслив якість українського меду, але й прибрав перекупників, бо кінцевий покупець побачив, у якого виробника напряму можна придбати продукт».

Хоча всі казали, що витрачати гроші на золоті бочки не має сенсу. Виявилось, що має, бо бренд Behind є одним з найбільших експортерів меду, який продається у 25 країнах.

З таким прикладом подолання сумнівів медова історія мала лише йти вперед — наступним кроком стало створення косметики на основі меду. Адже століттями мед, яйця і молоко були єдиним косметичним засобом догляду для жінок. Але здивуванню авторів ідеї не було меж, коли тестування вже присутніх на ринку медових косметичних продуктів показало, що мед часто відсутній у складі, а якщо він там і є, то його частка дуже мала.

«Я об’їздила всі українські виробництва косметики і зустрілася з багатьма технологами, але всі мені говорили, що зробити продукт з натурального меду неможливо. Це було щоразу важко чути, але я все ж таки знайшла сміливого технолога, який погодився працювати над цим проєктом. Процес розроблення формул і тестування був дуже цікавим. Ми виявили, що на ринку є продукти, які декларують 100% натуральність, але часто не є ефективними. Більшість продуктів в ритейлі або у професійних лініях містять силікони, які надають волоссю м’якості одразу під час миття, але це тимчасовий ефект. А ми ж знайшли у собі впевненість, тому поставили перед собою завдання створити продукт, який буде не тільки натуральним, але й ефективним».

Напередодні запуску виробництва почалося вторгнення. Воно пригальмувало плани, але інвестори не відмовилися від проєкту та вирішили, що на ринку має бути український косметичний бренд, який буде достойним у порівнянні з міжнародними продуктами. Тому додали на упаковку «Made in Ukraine» і зосередилися на тому, щоб продукт Beehive Cosmetics був гідним стояти на полицях поруч із міжнародними брендами у косметичних торговельних мережах. Успіху ідеї сприяє і кон’юнктура ринку, адже на хвилі патріотизму і мережі відкритіші до вітчизняних виробників, які все виготовляють в Україні, адже бренд Ніни Домбровської використовує мед як ключовий інгредієнт.

Компанія планує розвивати свій бренд завдяки розширенню асортименту. Паралельно починає агресивну політику щодо пошуку каналів продажу косметики для волосся за кордоном, щоб довести, що українська медова косметика може бути успішною і конкурентоспроможною.

Ольга Низенко: «Слухати, персоналізувати, підтримувати і розвиватися  є ключовими принципами, які забезпечують лідерство AB InBev Efes Ukraine»

А секрети лідерського щастя у продажах розкрила національний менеджер з розвитку кегового пива компанії AB InBev Efes Ukraine Ольга Низенко, адже кегове пиво споживають у закладах харчування. Тобто між виробником та клієнтом є цілий ланцюг, який доводиться долати саме виробнику, щоб у барі клієнти замовляли кухоль пива саме їхнього бренда та не були розчаровані у якості, порівнюючи продукт із пляшковим аналогом.

Варто додати, що через руйнацію виробництв у Миколаївській, Сумській та Харківських областях у лютому 2022 року споживачі не відмовилися від вживання пива, а пішли до конкурентів. У таких умовах цілком зрозуміло, чому у відвідувачок «Майстерні сенсів» актуальною стала тема побудови стратегій успішного та тривалого партнерства у продажах на умовах win-win. Адже AB InBev Efes Ukraine після 8-місячного простою у 2022 році рекордними темпами повернув собі довоєнні позиції на ринку.

«Коли ми почали відновлювати наш бізнес, то постало питання: «А що буде тим ключовим чинником, який допоможе нам відновитися?». І ним стали наші споживачі — люди, які відвідують мережі барів, ресторанів та інші заклади харчування усіх форматів. Нам було приємно, що всі компанії, з якими у нас були комунікації  до 24 лютого 2022 року, повернулись до нас, ми нікого з них не втратили. Це стало запорукою повернення нашого лідерства на ринку. Важливим кроком, який посприяв виживанню у складних умовах, є надання інформації закладам про очікування та зміни у смакових пріоритетах наших споживачів, а оже, їхніх відвідувачів. Такий підхід дозволив кеговим клієнтам зіграти на випередження під час замовлень і відповідати запитам своїх відвідувачів. Методи діагностики, які ми застосували власними силами, перевершили за результатами наші очікування. Ця стратегія дозволила нам стати лідером нашої індустрії», — повідомила спікерка.

 

Отже, у діловому світі, де конкуренція на ринку зростає щодня, успіх бізнесу залежить від того, наскільки ефективно ми вміємо будувати і підтримувати відносини з клієнтами, надаючи унікальну аналітичну інформацію.

«Перше, що ми робимо, — активно слухаємо наших клієнтів. Кожний клієнт має свої унікальні потреби та очікування, і наша головна мета — зрозуміти їх. Ми стежимо за їхніми відгуками, пропозиціями та скаргами. Ми використовуємо цю інформацію для постійного удосконалення наших продуктів і послуг. По-друге, ми прагнемо забезпечити персоналізований підхід до кожного клієнта, який працює з кеговим пивом. Це включає індивідуальне обслуговування, персоналізовані пропозиції та спеціальні умови для кожного клієнта з урахуванням його унікальних потреб. По-третє, ми зосереджуємося на побудові довгострокових відносин, бо розуміємо, що саме вони побудовані на довірі, вірності і взаємоповазі. Ми свідомо вкладаємо час і зусилля у підтримку цих відносин, не обмежуючись лише транзакційними взаємодіями. І нарешті, ми віримо у силу постійного розвитку. Наші клієнти не стоять на місці, і ми також не можемо залишатися на місці. Ми постійно досліджуємо ринок, вдосконалюємо наші знання і навички, щоб завжди бути на крок попереду і надавати нашим клієнтам тільки найкращі рішення».

Отже, чотири ключові принципи — слухати, персоналізувати, підтримувати і розвиватися — забезпечують успіх компанії AB InBev Efes Ukraine і надійно захищають її  позиції на ринку.

Юлія Ярмоленко: «Моя концепція щастя — лідерство на 360» 

Голова наглядової ради компанії «Київський БКК», депутатка Київської міської ради, волонтерка, професорка Юлія Ярмоленко виступила перед відвідувачками «Майстерні» у дуже незвичному амплуа. Вона зазначила себе у виступі експерткою із щастя, яким ділиться під час війни на рівні особистості, підприємства та навіть країни. Думки  Юлії Ярмоленко додали багатьом слухачкам оптимізму.

«Слоган компанії «БКК» — щастя є! Коли десять років тому рекламна агенція розробляла концепт, то вибір був між двома позиціями: або щастя є, або свято є. Я тоді схилялась до варіанта зі святом, бо завдяки професіям їх у нас багато. День бухгалтера, День учителя… Але зупинились все ж таки на щасті як найглибшій цінності, яка є у нашому житті. І коли у 2017 році я стала вже головою наглядової ради, то зрозуміла, що наш слоган повністю корелюється з тим, чим я займаюсь у своїй професорській діяльності. Тому що я писала кандидатську про економіку щастя. Ну навіщо мені була потрібна така тема? Здавалось, мені 23 роки, я є асистентом кафедри. Щастя у мене і так є, бо все прекрасно. Але мене не можна було зупинити, бо таке в Україні ніхто не досліджував. Коли я захистилась, думала, що лунатимуть фанфари, а журналісти почнуть брати у мене інтерв’ю. Але нічого такого не сталось, і тоді прийшло усвідомлення того, що кожен говорить про свої справи, живе своїм життям і дослідження з моєї докторської за стінами зали для захисту зовсім нікому не потрібні. Тому у свої сорок, які нещодавно відсвяткувала, я зрозуміла, що щастя — це про внутрішній стан на роботі та вдома», — розповіла спікерка.

Але у світі тему щастя за багатьма параметрами активно досліджують і прагнуть сформулювати концепцію щастя — від рівня добробуту до часу здійснення бажань.

Свою концепцію щастя Юлія Ярмоленко сформулювала коротко: лідерство на 360. Питання, як цього досягти?

«Перший крок — ваш минулий досвід і є утримувачем вашого  балансу на шляху до щастя. Я 15 років тому працювала успішною менеджеркою з прямих продажів косметичної компанії. Хто знає прямі продажі, той проходив той рівень, коли вам розповідали, що ти нічого не робиш, а на тебе падає вал пропозицій та замовників. Дійсно було багато зустрічей, коли кажуть: «Нічого не треба робити і просто буде додатковий заробіток». Я вже це проходила та знаю, як насправді виглядає «це дуже просто» та «нічого не доведеться робити», бо я там протрималась 10 років. І раджу всім — тримайте тільки те, що пропрацьовано і глибоко усвідомлено. А саме — що особисто для тебе є щастям і що робить саме тебе щасливою».

На рівні спілкування, аби не почуватися нещасною, — це делегування повноважень спілкування, аби дозувати зустрічі з важкими клієнтами. Але під час війни тема щастя як натхнення для колективів набула додаткової актуальності. У багатьох компаніях впроваджували американську модель менеджменту, де за щастя видавали результати роботи. Люди працюють за трьох, почуваються вижатими, як лимони, з купою хвороб через фізичне та психологічне виснаження, і їх просто змінюють на третьому році війни, викидаючи, як непотріб. Японський менеджмент також не надихає. Люди тижнями залишаються та живуть на заводах, вмирають теж на роботі. Тому на «БКК» почали шукати власний шлях до виробничого щастя.

«Наша українська ментальність — це про повноцінне життя, де створюється баланс між роботою та відпочинком з особистим життям. І це є досяжною метою. І на продуктивність праці це не впливає у нашому випадку. Ми вміємо на нарадах випити кави та одночасно обговорити мільйонні інвестиції. І в цьому є українська унікальність практичного втілення щастя під час ведення справ, бо ніхто не виходить з нарад з нерозв’язаними питаннями», — резюмувала Юлія Ярмоленко.

Окремий нюанс — організований відпочинок. У «БКК» почали вивозити фахівців до Єгипту організованими групами, аби люди старшого покоління не боялись перебувати за кордоном без знання мови. Співробітники сплатили лише 30% вартості відпочинку в Єгипті, ознайомились із туристичними перлинами цієї країни, розібрались із «зірковістю» готелів та їхніми послугами і, відчувши себе щасливішими, частіше почали їздити на відпочинок до найближчих сусідів, користуючись безвізом.

Аби підтримати відчуття щастя у споживачів, які виїхали за кордон, у «БКК» придбали охолоджувальне обладнання. Тепер продукцію можна придбати у крамницях ЄС, про що покупці сповіщають компанію, надсилаючи світлини у соцмережі.

Як волонтерка Юлія Ярмоленко зробила щасливими тисячі оборонців, бо організувала для ЗСУ виготовлення домашніх борщів, аби на передовій могли споживати домашню їжу. Наступний крок компанії — подбати про щастя працюючих жінок, які в умовах блекаутів мають небагато можливостей для приготування страв. Питання «Чи буде «БКК» виготовляти торт з маминим борщем, галушками, варениками чи голубцями?», насправді не є жартом для компанії. Технологи вже працюють над розширенням асортименту саме завдяки створенню нових продуктів, які мають до кондитерських виробів досить умовний стосунок. Прогнози викликають оптимізм, бо на дегустаціях усі були у захваті, з’ївши до останньої крихти усі запропоновані зразки!

Кожна спікерка запалювала в аудиторії настільки величезний та яскравий вогонь життя, що складалось враження, що у стінах Boho жінки лікували одна одну від втоми та зневіри як у роботі, так і в особистому житті. Обмін візитівками та номерами телефонів тривав весь час. Домовленості про зустрічі та обговорення спільних проєктів у перервах лише набирали обертів. Ком’юніті «Майстерня сенсів» впроваджувало ідею щастя на 360 градусів на практиці. Насолоджувалось знайомствами, цікавою інформацією, смаколиками та шампанським. А ще — особистими подарунками для кожної учасниці від спонсорів, серед яких були і знижки від ювелірних брендів, і подарункові сертифікати від хімчистки та крамниць. Не обійшлося без розіграшу, завдяки якому багато хто пішов з двома подарунками. Адже у спонсорських  презентах були лінії засобів догляду за волоссям преміумкласу, посуд від люксових брендів та навіть авторська колонка на нашому порталі.

Третя зустріч «Майстерні сенсів» відбудеться вже восени. А якою буде головна тема та хто з цікавих спікерок поділиться своїми лайфхаками, читачки порталу дізнаються з анонсів найближчим часом.

Тетяна Марінова

Партнери заходу:

Водний партнер — «Моршинська».

Солодкий партнер — Київський БКК — барвуємо життя солодким щастям!

Майданчик надав BOHO. Культ Задоволення — ресторан паназійської кухні та оригінальних коктейлів.

Компанія AB InBev Efes — Ми мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами!

Beehive Cosmetics — твоя золота есенція впевненості.

Італійське ігристе San Mare Prosecco. Живи у стилі Італія. Живи у стилі San Mare.

Компанія BogushTime, бренд ювелірних подарунків LOVE YOU, бутик Colette Fashion Group, бренд головних уборів та аксесуарів SemaHats, студіі хімчисток UNMOMENTO та OSCAR Dry Clean Studio.