метапрограми

«Метапрограми для бізнес-практиків»: вийшла нова книга Катерини Гайдученко

Як покращити навички спілкування і розуміння людей 

У видавництві Ростислава Бурлаки вийшла книга Катерини Гайдученко «Метапрограми для бізнес-практиків. Сучасні інструменти розуміння людей і впливу на них». У книзі представлено системний опис різних метапрограм, їхні мовні маркери, поведінкові особливості та сфери, в яких їх використання дає найбільший ефект. Це перша україномовна  книга на цю тему.

Підхід, якому присвячена книга, дозволяє не лише розпізнавати поведінкові моделі, а й усвідомлено змінювати власні метапрограми, що дає можливість розширити горизонти мислення, покращити комунікацію та досягати більшої ефективності у професійній та особистій сфері.  Авторка: Катерина Гайдученко – бізнес-тренерка, коуч,  має 20 років професійного досвіду.

Ця книга – must-read для:

  • управління персоналом, 
  • маркетингу та комунікацій,
  • менеджменту,
  • продажів, 
  • коучингу, 
  • ведення переговорів,
  • освіти.

А також –  буде корисною для всіх, хто прагне глибше розуміти інших людей, впливати на них, ефективно комунікувати та будувати взаємовигідні відносини.

Про метапрограми

Це потужний інструмент, який допомагає зчитувати особливості мислення співрозмовника, передбачати його поведінку і відповідно до цього адаптувати свою стратегію спілкування. Вони є своєрідними ментальними фільтрами, що визначають, як ми сприймаємо інформацію, ухвалюємо рішення та взаємодіємо зі світом.

У книзі детально описано, як саме метапрограми впливають на стиль мислення, напрямок мотивації та поведінкові особливості людини. Читаючи цю книгу, ви навчитеся швидко визначати й аналізувати відповідні маркери, складати психологічний портрет співрозмовника та ефективніше вибудовувати комунікацію. 

Про книгу

Метапрограми — і це дуже важливо розу­міти! — є звичками мислення. Це, по суті, такі ж наші звички, як і будь-які інші. Ми просто колись привчилися сприймати інформацію, пропускаючи її через певні фільтри, привчилися думати певним чином. А звички, як ви знаєте, бувають дуже стійкими…”, – йдеться в книзі.

Далі авторка пояснює позитивні аспекти метапрограм:

Перший — якщо це звички, отже, їх можна зміню­вати. Якщо людина усвідомлено займається зміною і роз­витком своїх метапрограм, то згодом вони можуть змінити­ся, тож може змінитися і спосіб мислення.

Другий — ці звички досить сильні й стійкі. Отже, змінити їх можна, але на це потрібен час (за нашими спостереженнями, зазвичай не менш ніж пів року усвідомленого розвитку). І якщо ми визначимо метапрограми людини, то можемо бути впевне­ні, що завтра, післязавтра, за місяць і більше людина вико­ристовуватиме ті самі фільтри й ту саму структуру мислен­ня, як і в момент нашого знайомства з нею”.

“Це стосується не лише конкретної людини”, – продовжує Катерина Гайдученко. “Маркетинг, стратегія просування продукту й реклама здебіль­шого будуються на особливостях і характеристиках цільової аудиторії. Кожну цільову аудиторію можна проаналізувати з погляду метапрограм. Знаючи основні метапрограми цільової групи, ми мо­жемо вибудовувати стратегію просування продукту, створю­вати рекламу в такий спосіб, щоб «потрапляння» в цільову аудиторію було максимально точним”.

Про авторку

Катерина Гайдученко — бізнес-тренерка, коуч, сертифікована тренерка НЛП. Співавторка проєктів Connectome і «Школа нейрокоучингу». Досліджує метапрограми з 2005 року, а тренінги з цієї тематики проводить із 2008-го. Протягом останніх 17 років навчає фахівців ефективно використовувати метапрограми в бізнесі: у продажу, переговорах, управлінні персоналом, коучингу та комунікації та освіті. Раніше у ВРБ вийшла її книга “Нейрокоучинг: архітектура досягнень”.