«Надто худі моделі» в галузі високої моди викликають занепокоєння багатьох експертів. Vogue Business опублікував свій звіт про інклюзивність розмірів весна/літо 25. Про це розповідає The Guardian.
«Ми зіткнулися з тривожним поверненням до використання надзвичайно худих моделей» із «плато в зусиллях щодо інклюзивності розмірів у Нью-Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі».
З 8763 образів, представлених на 208 показах колекцій жіночого одягу на початку цього місяця, 94,9% були показані на моделях малих розмірів. Лише 0,8% моделей представляли великі розміри і 4,3% були моделями середнього розміру. У Мілані 98% образів були представлені на моделях розміру XXS-S.
«Таке відчуття, що ми зробили 10 кроків назад», — сказала Анна Шиллінглоу, засновниця модельного агентства Milk Management.
Надто худі моделі завжди були присутні на подіумах. Проте останніми роками до показів почали почали долучати ширший діапазон типів фігури. 2023 року обкладинки журналів прикрашали кілька моделей великих розмірів. Однак через вісімнадцять місяців індустрія моди змінилася, і кілька інсайдерів нарікали на новий опір інклюзивності.
«Тепер я відчуваю, що деякі дизайнери вищого класу дивилися на жінок із пишною формою більше як на примху моди, а не на реальне життя», — сказала Анна Шиллінглоу, зазначивши, що середній розмір сукні в Британії становить 16.
У цьому сезоні Chanel включила деякі моделі середнього та великого розміру. Але інші бренди класу люкс залишились осторонь. Експерти зазначають, що також зростає тиск на моделей малих розмірів щодо необхідності зберігати худорлявість. Кастинг-директорка Хлоя Росолек повідомляє, що багато з тих, хто раніше були плюс-сайз, тепер втрачають вагу, щоб відповідати середнім розмірам.
«Це так дивно просто вдавати, що ціла група людей не існує», – зазначила Хлоя Розолек, лондонський кастинг-директор.
Черговий мейнстрім худорлявості пов’язують також з поширенням деяких препаратів, зокрема таких, як Ozempic. Спочатку він був розроблений для лікування діабету. Проте згодом його почали використовувати для схуднення в Голлівуді та за його межами. Vogue Business описує це як «гламуризацію худорлявості». Багато моделей від природи худі, і їх несправедливо ганьблять. І модельна індустрія знов повертається до репутації галузі, де створюються нереалістичні й нездорові ідеали.
«Ми повернулися до того, що було 10 років тому. Ці моделі просто виконують свою роль. Вони тут не для того, щоб продемонструвати індивідуальність, подарувати радість або щось продати. Вони знову стали просто вішалками для одягу».
Читайте також: Український бренд TAMAR KEBURIA представляє колекцію FW 2425 «Reflections»: фото
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram