Понад 100 учасників, 14 команд, презентації, нетворкінг, майстер-класи — у Львові відбувся Проєктфест, на якому учні київської та львівської шкіл «МрійДій» представили командні проєкти, над якими працювали впродовж навчального року.
«Проєктний підхід — це особливість освітнього процесу мережі «МрійДій». Бо це про дієвий досвід і застосування предметних знань, цінностей та компетентностей на практиці», — коментує академічна директорка «МрійДій» Мирослава Товкало.
Серед представлених на фесті проєктів дітей:
- Створення коміксів — створення картинки на придуману тематику коміксів.
- Виготовлення власного мерча — креативні малюнки перетворилися на неповторні наліпки та футболки.
- Арт для перемоги.
- Екоклуб — дослідження способів збереження продуктів, створення вощанок.
- Клуб математичних жартів.
- Екосвідомі — сортування сміття.
- Створення карток з допомогою ШІ — виготовлення власної настільної гри.
- Українізована мафія — інтелектуальна гра з українським мотивом.
- Допомога лемурам у Лемурівській опікунській Раді — збір коштів на утримання тварин.
- Виготовлення крему для рук.
- Діти для дітей — можливість спробувати себе у ролі тьютора.
- Клуб самопрезентації — мистецтво розповідати про себе.
- Книжечка щастя для дітей з окупованих територій.
Кожен проєкт мав соціальну складову: допомагати і підтримувати.
«Ми бачимо, як завдяки проєктній діяльності у процесі навчання змінюється мислення дітей — вони вчаться бачити за горизонт, шукати можливості, об’єднуватися задля досягнення мети, генерувати ідеї. До речі, всі проєкти, що створюють діти у школі, реальні, і не лише на рівні ідей. Наприклад, як ось про сортування сміття: діти дійсно впродовж проєкту досліджували питання свідомого використання пластику та паперових предметів і пропонували рішення, якими тепер користується вся школа. Головне — діти несуть цю культуру у свої родини, масштабуючи вплив своїх проєктів на суспільство і країну загалом», — додає Світлана Заріпова, директорка школи повного дня «МрійДій» у Києві.
Після презентацій своїх проєктів, майстерок та нетворкінгу школярі мали ще одну можливість спробувати себе у різних проєктних напрямах фестивалю: науковому, мистецькому, спортивному та ігровому. А наступного дня усі відправилися проходити квест на 13 локаціях історичного Львова, пізнаючи його історію і культуру.
«У наших школах щотижневі уроки проєктної діяльності передбачено в розкладі від 1 до 11 класів. Самі учні ініціюють проєкт, придумуючи цікаві ідеї, об’єднують однодумців у проєктну команду, запрошують дорослих для наукової координації своїх ініціатив. І далі впродовж семестру реалізують проєкт та презентують його результати. Також проєктні заняття є у садочках «МрійДій», — додає Мирослава Товкало.
Щоб дізнатися більше про проєктний підхід у школах повного дня «МрійДій» у Києві та Львові, ви можете залишити заявку зворотного зв’язку на сайті. Менеджер зв’яжеться з вами, щоб надати детальну інформацію та запросити на день відкритих дверей або оглядову зустріч у школі.