Навчання через проєктний підхід. Як пройшов Проєктфест у школах «МрійДій»

29.05.2024

Понад 100 учасників, 14 команд, презентації, нетворкінг, майстер-класи — у Львові відбувся Проєктфест, на якому учні київської та львівської шкіл «МрійДій» представили командні проєкти, над якими працювали впродовж навчального року. 

«Проєктний підхід — це особливість освітнього процесу мережі «МрійДій». Бо це про дієвий досвід і застосування предметних знань, цінностей та компетентностей на практиці», — коментує академічна директорка «МрійДій» Мирослава Товкало. 


Серед представлених на фесті проєктів дітей:

  • Створення коміксів — створення картинки на придуману тематику коміксів.
  • Виготовлення власного мерча — креативні малюнки перетворилися на неповторні наліпки та футболки.  
  • Арт для перемоги.
  • Екоклуб — дослідження способів збереження продуктів, створення вощанок.
  • Клуб математичних жартів.
  • Екосвідомі — сортування сміття.
  • Створення карток з допомогою ШІ — виготовлення власної настільної гри.

  • Українізована мафія — інтелектуальна гра з українським мотивом.
  • Допомога лемурам у Лемурівській опікунській Раді — збір коштів на утримання тварин.
  • Виготовлення крему для рук.
  • Діти для дітей — можливість спробувати себе у ролі тьютора.
  • Клуб самопрезентації — мистецтво розповідати про себе.
  • Книжечка щастя для дітей з окупованих територій.

Кожен проєкт мав соціальну складову: допомагати і підтримувати.

«Ми бачимо, як завдяки проєктній діяльності у процесі навчання змінюється мислення дітей — вони вчаться бачити за горизонт, шукати можливості, об’єднуватися задля досягнення мети, генерувати ідеї. До речі, всі проєкти, що створюють діти у школі, реальні, і не лише на рівні ідей. Наприклад, як ось про сортування сміття: діти дійсно впродовж проєкту досліджували питання свідомого використання пластику та паперових предметів і пропонували рішення, якими тепер користується вся школа. Головне — діти несуть цю культуру у свої родини, масштабуючи вплив своїх проєктів на суспільство і країну загалом», — додає Світлана Заріпова, директорка школи повного дня «МрійДій» у Києві. 

Після презентацій своїх проєктів, майстерок та нетворкінгу школярі мали ще одну можливість спробувати себе у різних проєктних напрямах фестивалю: науковому, мистецькому, спортивному та ігровому. А наступного дня усі відправилися проходити квест на 13 локаціях історичного Львова, пізнаючи його історію і культуру. 

«У наших школах щотижневі уроки проєктної діяльності передбачено в розкладі від 1 до 11 класів. Самі учні ініціюють проєкт, придумуючи цікаві ідеї, об’єднують однодумців у проєктну команду, запрошують дорослих для наукової координації своїх ініціатив. І далі впродовж семестру реалізують проєкт та презентують його результати. Також проєктні заняття є у садочках «МрійДій», — додає Мирослава Товкало.

Щоб дізнатися більше про проєктний підхід у школах повного дня «МрійДій» у Києві та Львові, ви можете залишити заявку зворотного зв’язку на сайті. Менеджер зв’яжеться з вами, щоб надати детальну інформацію та запросити на день відкритих дверей або оглядову зустріч у школі.