Три дні поспіль у форматі POP UP легендарна дизайнерка Вікторія Гресь презентувала нову капсульну колекцію «15 легких п’єс для фортепіано з оркестром». Окрім обговорення модних тенденцій, було багато розмов про життя. Вікторія перервала своє трирічне мовчання у публічному просторі, щоб впевнено заявити: «я тут», «я постійно працюю», «я роблю свою справу і бачу в цьому сенс і місію в наш непростий час».
Маленька передмова
Майже три роки повномасштабної війни, в умовах якої живе Україна, звичайно, позначилися на фешн-індустрії загалом і на творчості Вікторії Гресь зокрема. Як і всі українці, Вікторія зазнала сильних емоційних потрясінь, сумнівів, пройшла через переосмислення своєї творчості, пошук нових рішень для сьогоднішньої історії. І дійшла висновку: найкраще рішення для будь-якого періоду, актуальне завжди і сьогодні — це мода поза часом та «довгожительство» одягу та аксесуарів.

Що надихає Вікторію під час війни? Віра у справедливі зміни, природа, команда, яка завжди поруч, та творчість.
«Я нічого не розумію у маркетингу, — каже Вікторія. — Я навіть боюся, що маркетинг загубить моду. Але я художник, і все, що хвилює мене, проявляється у моїх речах…»
Опис колекції
«15 легких п’єс для фортепіано з оркестром» — це 15 фантазійних, дуже красивих, але при цьому неймовірно комфортних та затишних курток, які згодяться на всі випадки життя. Кожна куртка має ім’я, що наголошує на її ексклюзивності. Це новий погляд на звичний предмет одягу, який ми зазвичай асоціюємо із побутовим, прогулянковим чи спортивним стилем. Вікторія Гресь продемонструвала, що куртка може бути демократичною та урочистою одночасно, а та ж сама річ може бути принципово різною залежно від обраного загального стилю та настрою.



Музична тема обумовлена складносурядністю стилістичних поєднань і абсолютною гармонійністю при цьому. У колекції Вікторії класика чудово поєднується з джазом, блюзом, міським романсом і навіть хіп-хопом.
В експонатах колекції вдало уживаються елементи з різних фактур, етнічні мотиви та класика, новаторство та традиції, деталі handmade та сучасні акценти, ознаки лакшері та демократичного стилю.
Поза часом, поза віком, поза приводом
Головне, що завжди відрізняє вироби бренду, властиво і цій капсульній колекції: ідеальний крій, бездоганна техніка, відмінна якість тканин та індивідуальність. Головний принцип колекції Вікторії — ТРИ ПОЗА: поза часом, поза віком, поза приводом.



Будь-яка з курток колекції підійде матері та дочці, незалежно від трендів та приводу. У театр чи в офіс, під джинси чи сукню, у поїзд та у лімузин — однаково доречно. За відгуками багаторічних друзів та клієнтів, одяг VG носиться по 15-20 років, не застаріваючи і не втрачаючи початкового вигляду.
«Якщо щохвилини бігти за модою, можна заробити і хронічний невроз. Не партесь, насолоджуйтесь грою в довгу, носіть складні речі, купуйте тільки те, що вам на радість, читайте гарну літературу, радійте дощу та запаху пирога. Живіть на повну!» — так висловила Вікторія Гресь філософію своїх творчих рішень.
Соціальність та місія
Вікторія — представниця золотого складу дизайнерів, що стояли біля основ української фешн-індустрії. І хоча майстерня Вікторії Гресь ні на день не припиняла роботу вже понад 30 років, саме зараз виникло бажання проявити активність у соціальному полі. Це як кода: українська фешн-індустрія жива. Попри війну та економічні труднощі. А зберегти країну — це не лише відстояти її на фронті: важливо зберегти наші традиції, досягнення, культурну ідентифікацію.

Чому саме POP UP?
Формат презентації було обрано свідомо, оскільки він забезпечує камерність, адресність комунікацій, можливість дотику. Одяг Вікторії Гресь — це те, що потрібно обов’язково бачити, до чого варто торкатися руками та міряти наживо. Дотик з її унікальними речами — це яскраві емоції, неймовірна енергія, сила натхнення. До того ж ПОП АР — це відсутність пафосу, надмірного розмаху та гучності, що відповідає настрою актуальності.
Під час презентації відбулася прем’єра кампейну колекції 2025 року Вікторії Гресь з назвою I will never forgetabout you — 6 фешн-муві, режисером яких виступив відомий дизайнер Олексій Залевський. Кампейн можна побачити тут.
Лукбук колекції можна отримати за запитом.
Про дизайнера
Вікторія Гресь — фешн-дизайнерка, власниця бренду Victoria Gres, заснованого ще 1993 року. Декораторка інтер’єрів. Експертка у сфері сучасної світової та української моди, історії моди, декору інтер’єрів. Колумністка у популярних медіа. Соціально відповідальна підприємиця. Просуває екоідеї у всіх сферах життя. Одружена.

Бренд існує понад 30 років. Вікторія — одна з тих, хто стояв біля початків української моди. Більше 100 колекцій. Колекції Вікторії Гресь були представлені на подіумах США, Канади, країн Балтії та інших. Авторка 12 концертних костюмів для світових гастролей Джанет Джексон: для кордебалету співачки та двох костюмів для неї самої. Серед кліенток Вікторії — перші леді Украіни. Авторка понад 500 інтерв’ю, статей, постів та відео. Починала свою діяльність з посади художниці з костюмів в одному із драматичних театрів України.
Вікторія працює лише з натуральними тканинами. Її надихають як сучасні, так й історичні мотиви. Улюблені тканини — вовна, шовк та льон. Багато працює с мереживом та фактурними полотнами. Використовує вінтажні тканини, рідкісні вишивки, справжні мережива 40-50 років. Під час створення колекцій орієнтується не так на тренди, продиктовані маркетингом, як на принцип «поза часом».