Олена Фроляк про стрічку «Барбі»: це кіно має дуже багато посилів, які торкаються багатьох болючих для жінок тем

У ексклюзивному коментарі WoMo Олена Фроляк розповіла яке кіно дивиться, та поділилась враженнями від перегляду «Барбігеймера» 

18.08.2023

Я дуже люблю дивитися кіно саме у кінотеатрах, остання стрічка на яку ходила, — «Барбі». Я не могла пропустити прем’єру з Марго Роббі. Але раджу подивитись цей фільм усім жінкам та дівчатам з багатьох причин. Перша — це естетичне задоволення від створеного світу Барбіленду. Друга — стрічка зовсім не мармеладна і має дуже багато посилів, які торкаються багатьох болючих для жінок тем. Навіть війна не посунула ці проблеми!

Треба бути молодою та гарною у 90 років, але при цьому не робити уколи краси; побудувати успішну кар’єру, але залишатись роками домогосподаркою; ти повинна заробляти багато, але не любити при цьому гроші; бути водночас «стрункою» і «не худою», мати натуральний колір волосся та при цьому бути пофарбованою у модні кольори, «гарною матір’ю», але не розповідати про дітей та проблеми, які виникають під час їх виховання. Окрема тема — стосунки з чоловіками. То Кен при Барбі, то, навпаки, персонаж Райяна Ґослінґа своєю брутальністю сіє у жінках неспроможність втілити навіть найелементарніші свої мрії. Так як же ж нам жити з такою кількістю вимог? Як залишитись справжньою, коли ви від нас вимагаєте навіть не подвійних, а потрійних стандартів? За роздумами, стрічка вийшла зовсім не дешевою та не рожевою.

І я дуже задоволена, що під час перегляду зал був повний. Це і є патріотизм: придбати квиток, купити попкорн чи каву, підтримати і виробників, і прокатників, і кінотеатри, і кав’ярні.

Того дня я навіть підтримала кінотеатри двічі, бо пішла ще і на «Оппенгеймер». Якщо коротко, то це кіно просто бомба, маст-сі! І такі дві кардинально різні стрічки просто на розрив, особливо у нас. Мій чоловік уже жартує, каже: «Телефонував Голлівуд. У мене таке враження, що ти передивилася вже все».

Крім останніх прем’єр, я почала передивлятись стрічки, які отримували «Оскар» у 60-80 роки. Головних переможців я вже давно передивилась і тепер занурилась у номінації «Найкращий режисер», «Найкраща операторська робота». Наскільки великий шар чудових стрічок ми не побачили через радянщину! Нас, наших батьків було у мистецькому плані безжально пограбовано!

Тетяна Марінова