«PHYT’S — це шматочок природи», — говорить президент лабораторій Тьєррі Логр. Він вірить, що краса й любов йдуть поруч, і створює косметику, яка надихає: на турботу, на мрії, на щирий ритуал догляду за собою.
PHYT’S — це 100% натуральний склад, сертифікати BIO, жодної нафтохімії, силіконів, PEG чи штучних ароматизаторів, а також ефективність, яка підтверджена досвідом мільйонів жінок у понад 60 країнах світу.

Бренд повністю відповідає навіть суворим стандартам COSMEBIO та ECOCERT: у складі продуктів тільки органічні інгредієнти з екологічно чистих плантацій, а паковання — біорозкладне.
Філософія догляду PHYT’S полягає в тому, що beauty-продукти мають змінюватися за циклом природи — раз на сезон (звісно, за призначенням косметолога). Строк придатності косметичних засобів — від трьох місяців з моменту відкриття. Спеціалісти бренду підбирають догляд так, щоб кожен інгредієнт працював максимально ефективно, тому консультація обовʼязкова (та безкоштовна).
Унікальність PHYT’S — не лише в чистоті. Це професійні засоби в ампулах із терміном зберігання до 10 років, формули без консервантів, інноваційне паковання, що захищає продукт від окиснення.

У Франції понад 800 інститутів краси працюють виключно з PHYT’S. І тепер бренд доступний українкам: мамам, які хочуть підтримувати молодість без інʼєкцій, бізнес-леді, які передусім цінують якість, і студенткам, які лише будують свою доглядову рутину.
Якщо ви прагнете підсвітити та підтримувати свою красу без пластичних операцій та ін’єкційної косметології, французька органічна косметика PHYT’S — це те, що вам потрібно.





Компанія Beautiful Face & Hair стала офіційним дистриб’ютором бренду в Україні.
Як створили бренд PHYT’S та чому його обожнюють в 60 країнах світу
Великі можливості догляду за обличчям і тілом за допомогою передових технологій, синтетичні косметичні засоби ХХ століття, як і свинцеві, ртутні чи суремні засоби старовини, ставали причинами згубних ефектів для шкіри, алергічних чи токсичних реакцій. Це підштовхнуло багатьох виробників повернутися до витоків косметології – лікування травами й народними засобами, до пошуку нових складників і створюванню безпечних і нешкідливих косметичних засобів.






Одними з цих дослідників – виробників були подружжя Жан-Поль Йопарт і Розанна Верле, засновники компанії PHYT’S.
У 1972 році Жан-Поль Йопарт і Розанна Верле створили PHYTAL, бренд натуральної косметики, розроблений спеціально для професійних косметологів. Натхненні своїм революційним підходом, згідно з яким краса невіддільна від загального здоров’я, вони заклали основу Naturo-Esthétique®, поєднавши екологію з природною філософією. На початку 80-х було важко зрозуміти і прийняти цю авангардистську концепцію, оскільки в світовому косметичному ринку панували класичні марки.
Жан-Поль і Розанна були справжніми піонерами в індустрії натуральної косметики.
Щоб здійснити таку ідею як створення косметики без застосування продуктів хімії, перед Жаном Полем стояли важкі завдання: захист від мікробіологічної контамінації та з’єднання водної і жирової фаз та стабілізація отриманої формули без синтетичних компонентів та спирту.
У 1974 році Жан-Поль Йопарт отримує патент після того, як йому вдалося розфасувати маски, креми та сироватки в скляні ампули, які захищають продукти від шкідливих зовнішніх умов. Герметично закриті ампули гарантують, що продукт буде таким же активним і свіжим, як і в день упаковки, без використання синтетичних консервантів. Ця одноразова лікувальна доза забезпечує повну гігієну як для косметолога, так і для його клієнта.
Складне завдання щодо з’єднання водної та жирової фаз та стабілізації отриманої формули було успішно вирішено завдяки компонентам рослинного походження, які дозволяють отримати необхідну косметичну форму, та ефірним оліям, що використовуються як природні консерванти.
Такої різноманітності косметичних форм не спостерігається в жодній із фірм-виробників BIO косметики.
У 1976 році біолог — натуропат Жан-Поль Йопарт і естетист Розанна Верле змінили бренд PHYTAL на PHYT’S AROMATIC. Ця нова торгова марка відноситься до фітотерапії (лікування рослинною мацерацією) та ароматерапії (лікування ефірними оліями).
У 1985 році PHYT’S AROMATIC об’єднало ампули Professional Care в спеціальні лікувальні набори, призначені для догляду за шкірою кожної людини.
У 1990 році Жан-Поль Йопарт і Розанна Верле почали пакувати роздрібну продукцію в туби з поліфольги. Туби були спеціально розроблені для блокування світла, повітря та вологи для збереження натуральних інгредієнтів кожного продукту та на 100% підлягають переробці.

Ці туби складаються з 3 захисних шарів:
- Шар 1 – пластик
- Шар 2 – харчовий алюміній
- Шар 3 – прозорий пластик
У 2002 році подружжя Йопарт-Верле вивели PHYT’S на наступний рівень і отримали сертифікацію органічної продукції за стандартом COSMEBIO від ECOCERT. Професійні набори ампул з багатими рослинними складами визнані у всьому світі унікальними за свою ефективність та індивідуальність. Етикетка COSMEBIO від найсуворішого на сьгоднішній день стандарту гарантує сертифіковану органічну косметику.
Через 30 років Йопарт, не маючи спадкоємців, вирішив продати лабораторію. Як наступник він шукав таку ж захоплену ідеєю натуральності людини. На зміну колишньому власнику приходить новий господар, Тьєррі Логр, відомий фахівець із нутрицевтики.
PHYT’S виріс, як справжня дитина Жан-Поля Йопарта і Розанни Верле, з любові до краси, до жінки, до праці, з піклування про природній захист в косметичний бренд, чиї органічні продукти здатні допомогти жіночій красі подолати час.
Як діти починають дорослий шлях, так і PHYT’S зі зміною власника розпочав стрімку еволюцію.
У 2009 році PHYT’S отримує сертифікат QUALITE FRANCE, дочірньої компанії BUREAU VERITAS, найвідомішого сертифікаційного агентства в світі. Кожен продукт має використовувати мінімум 95% або більше сертифікованих органічних рослинних інгредієнтів у своєму виробництві, використовувати екологічні виробничі практики і мати повну відстежуваність готової органічної косметики та її сировини.
2009 р. – Розробка першої лінії косметики, повністю органічно сертифікованої: “PHYT’S ORGANIC MAKE-UP” Складні та інноваційні рецептури!
2010 р. – Запуск “Crème Solaire Factor 50” з рідкою текстурою, сертифікованого органічного та 100% натурального походження.
2011 – Розробка комплексу Phyt’s Whitening Extract PWE® з доведеною ефективністю щодо меланогенезу, який використовується у лінійці WHITE BIO-ACTIVE.

2014 – PHYT’SKIN RENOV: Створення першого сертифікованого органічного хімічного пілінгу на основі гліколевої кислоти природного походження.
2016 р. – Запуск “SENSI PHYT’S”, лінійки продуктів для чутливої шкіри, органічного та 100% натурального походження, з дерматологічно протестованими гіпоалергенними формулами, високою переносимістю, без консервантів та синтетичних барвників, без ефірних олій, спирту або ароматизаторів.
2017 р. – Перегляд формули «AQUA PHYT’S» на основі двох гіалуронових кислот природного походження, що підвищує ефективність та зволоження, збільшує тривалість дії з 3 до 24 годин!
2018 р. – Розробка «Crème PANACEE», надзвичайно комплексного продукту, що омолоджує, з дуже спеціальною лікарською формою і чудовими результатами на шкірі.
2019 р. – Запуск Netoyante Gelée REVIDERM, незвичайної формули, яка при контакті з водою перетворюється на молочко для тіла!
Компанія стала брати активну участь у світових косметичних виставках та конгресах. Для розвитку Лабораторій було придбано нові землі та будівлі 19 століття у самому серці Франції серед лугів і виноградників в екологічно чистому місці — старовинному містечку Каор.






З кожним роком кількість шанувальників марки по всьому світу зростає, а лабораторії розробляють та випускають ексклюзивні препарати BIO, здатні приємно здивувати поціновувачів природної краси.
Але на цьому історія PHYT’S не закінчується. Нові дослідники приходять до лабораторій, створюють нові рецептури та вдосконалюють старі. Ми з вами також можемо долучитися зараз до цієї історії, розпочавши свій шлях із PHYT’S.