Попелюшка, Білосніжка і Рапунцель у новій колекції «ШИПЕЛИК» весна-літо 2025

Бренд «ШИПЕЛИК» випустив нову колекцію весна-літо 2025, переймаючись дитячими казковими спогадами.

Уся колекція наповнена квітами, легкими матеріалами та відчуттям безтурботності. Для всіх, хто досі пам’ятає улюблену казку з дитинства. Для тих, хто її забув, але хоче пригадати. І для всіх, хто готовий створювати свою власну.

Знакові елементи колекції — плащ-кімоно, що трансформується у жилетку, підвʼязавши рукава квітковими ліанами; затишне болеро, як у принцеси; пухнасті джинси.

Казковий настрій ведуть за собою накидки з колекції. У кожній із них: напівсонцекльош силует, обʼємні рукави, текстурні матеріали, ґудзики з мушлі. У повсякденному житті стануть чарівною паличкою святковості для базових майок і джинсів.

«ШИПЕЛИК» можна розпізнати уже за культовими для бренду квітковими манжетами. Вони розцвіли на рукавичках, футболці, сорочці та сукні прилягаючого силуету.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року в Києві SHE Congress об’єднає власниць бізнесу, керівниць, медійних і культурних діячок, волонтерок. Під слоганом «Рішуча. Справжня. Небайдужа» учасниці поговорять про вибір, який формує майбутнє, команди та суспільство. На сцені SHE Congress кожна історія рішучості є важливою — про кроки в бізнесі й кар’єрі, освіті й комунікаціях, спорті й здоров’ї, благодійності та волонтерстві. І навіть про ті рішення, на які ще не наважилися — адже це теж частина шляху.

Забронюйте Вашу участь за найкращими умовами!

Бренд продовжує історію з кастомізацією одягу та додає шнурівки як елемент оздоблення до спідниць, джинсів і передника. Створить для них чарівний настрій набір метеликів з органзи ручної роботи, що живуть у сумці-мішечку. 

«Ця колекція про усіх принцес: вигаданих і реальних. Які живуть, працюють, нервуються, встигають і не встигають. Вважають себе «вау» і «недо». Радіють і плачуть. Про усіх нас! Це моя рефлексія і можливість втекти у дитинство, в найностальгічніший період життя, коли ти не сумнівалась, а знала — я принцеса! А мотивували до цієї рефлексії наші менеджерки, реальні принцеси — Нату і Саша», — ділиться Оля Шипелик.