Re[Sens]: перший український sustainable-бренд професійної косметики зібрав преміальне коло медіа та експертів у Києві.
23 вересня ресторан «Канапа» став простором для натхненної розмови про майбутнє краси. Re[Sens], перший і єдиний в Україні sustainable-бренд професійної косметики, запросив журналістів топових глянців, інфлюенсерів і косметологів на камерний пресбранч, щоб поділитися своєю філософією та новими досягненнями.

Засновниці бренду — Юлія Полякова (University of Cambridge, co-founder правозахисного проєкту We are from Ukraine), Ольга Гужик (екоактивістка, лекторка, випускниця University of Cambridge) та Юлія Гагаріна (хімікиня з 20-річним досвідом формулювання) — представили концепцію «slow is the new smart». Це бачення краси як процесу, що підтримує баланс, а не гонитву за швидкими результатами.

Re[Sens] акцентує на формульних інноваціях: екзосоми як революційний інструмент клітинної комунікації, microbiome-friendly консервація, інтелектуальні пілінги 2.0 та очищення на основі амінокислот. У фокусі — не боротьба зі зморшками, а подолання запалення як головного тригера старіння. Також обговорювали виклики мегаполісу, роль стресу у стані шкіри та чутливість як нову силу.
Менш ніж за рік Re[Sens] вийшов на п’ять міжнародних ринків (Велика Британія, Іспанія та інші) і вже отримав світові відзнаки і номінації: Innovation Award 2025 у Лондоні, The Aesthetics Awards у категорії Best New Innovative Product, а також Green Award, Édition Spéciale by LUXE PACK у Парижі. Elle Japan відзначив Re[Sens] як найкращий український бренд, що з’явився на світовій сцені.


25 вересня у селі Требухів (Київська область) український sustainable-бренд професійної косметики Re[Sens] відзначив свій перший день народження у символічний спосіб — висадкою алеї з 50-ти дерев. Подія об’єднала інфлюенсерів, партнерів і прихильників бренду, які поділяють цінності сталого розвитку та екологічної відповідальності.

У теплій атмосфері під сонячним вересневим небом гості взяли участь у спільній справі, розмовах про майбутнє української косметології та значення sustainability для країни. Подію проведено спільно з Mama Plant a Tree – благодійним проєктом, який об’єднує екологічні та гуманітарні ініціативи, зокрема підтримку програм із розмінування територій України.
За рік партнерства Re[Sens] і Mama Plant a Tree разом висадили вже понад 400 дерев.


Подію супроводжував кейтеринг, що підкреслював філософію бренду, та відчуття єдності з природою. Кульмінацією став десерт – морозиво з білих грибів, що відсилає до біорозкладної упаковки з міцелію як образу природного циклу.


Заходи бренду Re[Sens] у Києві стали підтвердженням, що українські бренди можуть формувати глобальні стандарти у сфері краси, залишаючись вірними ще своїм цінностям і культурному корінню.