Результати благодійної кампанії Minimal for Maximum

Бренд Minimal підбив підсумки інформаційної кампанії, метою якої був збір на потреби військових медикинь, які працюють у гарячих точках.
З нагоди свого п’ятого дня народження у період з 19 червня по 9 липня ювелірний бренд Minimal перераховував 50 гривень з кожного продажу своїх прикрас на забезпечення потреб добровольчої організації парамедиків “Госпітальєри” та 207-го батальйону територіальної оборони.

Кампанія Minimal for Maximum привернула увагу до важливості професії військової медикині та підкреслює, що жінки, які часто бачать всі жахи війни, мають водночас і сильний дух, і витонченість. Саме вони — інфлюенсерки, які ухвалюють важливі рішення, рятують життя і є вільними у своєму виборі.

Головними героїнями благодійної кампанії стали 5 військових медикинь: Євгенія Маркевич, Ріна Резнік, Катерина Галушко, Ірина Приходько та Катерина Сухенко. Дві медикині, на жаль, не змогли взяти участь у фотосесії: Катерина Маркевич через поранення, а Катерина Сухенко у зв’язку з терміновими завданнями на фронті. Кожна з них розказала про свій досвід роботи військовою медикинею та про найважчі моменти війни.


Загалом зібрали понад 500 000 гривень. Ці кошти підуть для закупівлі приладів нічного бачення та помп для відкачування води.

«Ми вдячні нашим прекрасним героїням, які доповнили своєю силою і водночас ніжністю наші прикраси, та небайдужим українцям, які донатили у ці нелегкі часи. Впевнена, що це не остання наша подібна ініціатива, адже ми щодня працюємо на перемогу і впевнені, що такі кампанії її наближають», — підкреслює Аліса Затинайченко, ініціаторка кампанії та маркетилогиня ювелірного бренда Minimal.