Цього місяця Всеукраїнська жіноча єврейська організація «Проект Кешер» запустила інформаційну кампанію «Рожовтень», щоб нагадати жінкам: профілактичні обстеження рятують життя. Кожного жовтня світ занурюється у відтінки рожевого — кольору, що символізує боротьбу з раком грудей. За даними ВООЗ, рак молочної залози залишається найбільш поширеним видом раку серед жінок. Щорічно в Україні фіксують понад 12 000 нових випадків захворювання. Однак рання діагностика раку молочної залози дає шанс на повне одужання у понад 90% випадків.
«Проект Кешер» долучив до інфокампанії 31 українську інфлюенсерку, аби щодня з 1 по 31 жовтня у соцмережах з’являлися переконливі нагадування про чекап для жінок. Для цієї соціальної ініціативи «Проект Кешер» розробив спеціальний Pink Box з матеріалами, інструкцією з самообстеження та приємними речами для здорового «Рожовтня» — крем-медом з полуницею, чаєм з бутонів троянд, баттером для тіла, м’яким рушником та листівкою, яка нагадує, що жіночі груди будь-якої форми та розміру є прекрасними. Ключовим елементом цього набору став гель для душу з етикеткою, яка містить покрокову інструкцію для самообстеження грудей. У власній ванній кожній жінці зручно зробити цей огляд швидко та комфортно.

Голоси кампанії
До проєкту долучилися представниці різних професій — лікарки, художниці, підприємиці, журналістки та громадські лідерки, відомі блогерки з численною аудиторією. Серед них — письменниця Майя Тульчинська, громадська діячка, голова ГО «Сталеві птахи України» Олена Монова, поетеса Людмила Горова, директорка Guzema Foundation Юлія Янчар, директорка з комунікацій Global Medical Knowledge Alliance Інеса Матюшенко, fashion-блогерки Марта Франков та Надін Медведчук, засновниця U@WE HUB Марина Саприкіна, мотиваційні інфлюенсерки Олена Олександрович, Ірина Дмитрієва, Алла Малкін, Ірина Пістрюга та багато інших. Кожна з них зробила свій внесок — через допис, відео або сторіз з Pink Box, — щоб нагадати жінкам: навіть під час війни, серед невизначеності й тривог, важливо знаходити час для себе.
«31 день — 31 історія. Ми прагнули, щоб нагадування про чекап звучали від лідерок інформаційного простору — від тих, кому довіряє численна аудиторія читачів, кого дивляться та слухають щодня. Разом ми нагадали мільйонам жінок по всій країні, що саме час піклуватися про себе — запланувати обстеження грудей, занести в календарі візит до лікаря. Так запрацював жовтневий онлайн-марафон турботи, який став прикладом жіночої підтримки та сестринства», — сказала Влада Недак, директорка Всеукраїнської жіночої єврейської організації «Проект Кешер в Україні», засновниця благодійного фонду «Жіночі можливості».



Важливість ініціативи
«Проект Кешер» щорічно проводить інформаційні кампанії та вибудовує діалог між жінками та лікарями про здоров’я та права. Через просвітницькі заходи, зустрічі в різних містах України та підтримку «Проект Кешер» заохочує жінок проходити щорічні огляди, консультуватися з лікарями, не ігнорувати симптоми.
Цьогоріч у жовтні «Проект Кешер» також провів лекції лікарів-мамологів у 10 містах України – в Одесі, Дніпрі, Хмельницькому, Вінниці, Ужгороді, Білій Церкві, Черкасах, Полтаві, Львові та Кривому Розі. Лікарі розказали жінкам про основні фактори ризику, методи самодіагностики, значення профілактичних оглядів. Найбільш активним учасницям цих зустрічей запропонували сертифікати з можливістю УЗД-обстеження молочних залоз як подарунок. Крім того, «Проект Кешер» розробив тематичну інформаційну рубрику, де зібрав ключові цифри-факти стосовно профілактики раку молочної залози, корисні для жінок.
Довідка:
Всеукраїнська громадська жіноча єврейська організація «Проект Кешер в Україні» вже близько 30 років об’єднує жінок у лідерстві, самореалізації, розширенні прав і можливостей. Сприяє розвитку єврейських громад і зміцнює взаємодію між єврейськими та українськими спільнотами.