Секс, десерти і квіти: як українці інвестують у задоволення та близькість

До Міжнародного дня сексу 30 листопада Glovo проаналізувала мільйони замовлень і зафіксувала виразний тренд: українці дедалі активніше дбають про якість інтимного життя та романтику. За останній рік попит на інтимні товари зріс на 81,9%, а в лютому досяг піка — 116%. 

Задоволення, яке ми не відкладаємо на потім

Потреба у близькості та радості — природна частина нашого життя. І за цей рік українці продемонстрували: вони не відмовляються від задоволення й моментів, що підтримують емоційний стан. Навпаки, свідомо додають у своє дозвілля більше тепла та ніжності. 

Цей тренд добре видно у динаміці замовлень категорій, пов’язаних із романтичним настроєм у  застосунку Glovo:

  • інтимні товари зросли на 81,9%;
  • десерти — на 71,6%;
  • квіти — на 57,7%. 

Ці цифри свідчать: користувачі прагнуть повного спектра емоцій, а замовлення цих категорій — це спосіб створити відчуття свята та затишку вдома.

Не “соло”, а “дует” — українці обирають спільні романтичні ігри

Один із найпомітніших трендів року — перехід від соло-формату до спільних експериментів. Українці дедалі частіше обирають гаджети, які створені для двох і допомагають подовжити романтичний момент. Найдинамічніше зростання показали іграшки для пар та ерекційні кільця — знак того, що партнери хочуть ділитися насолодою та відкривати нові способи близькості.

Серед замовлень інтимтоварів для жінок стабільно лідирують технологічні вакуумні стимулятори та вібратори-кролики.

Для чоловіків найчастіше замовляють яйця-мастурбатори. 

Географія замовлень для пристрасті

Київ та Одеса очолюють рейтинг міст, де про інтимність дбають найбільш уважно: середній чек на такі покупки тримається на рівні 1600 грн.

Найінтенсивніший час замовлень — вечір із 18:00 до опівночі, коли місто затихає, вдома темнішає (особливо під час блекаутів) і з’являється більше простору для ніжності.

Топ-5 міст, які генерують найбільше інтимних замовлень: Київ, Львів, Одеса, Дніпро та Харків.

Пікантні деталі для гри

Навіть у виборі засобів захисту українці теж проявляють варіативність. Замість “звичайного” захисту обирають моделі, які додають естетики та нових відчуттів у стосунки:

  • Популярність мають неонові презервативи, що світяться в темряві — для візуальної гри
  • Японські ультратонкі моделі — для максимальної чутливості
  • Оральні презервативи — турбота про безпеку в усіх проявах близькості
  • Варіанти з капсулою — для додаткових тактильних відчуттів

Статистика, яку зафіксувала Glovo, розповідає не про замовлення, а про людей. Про українців, які навіть у непрості часи знаходять місце для ніжності, турботи та теплих жестів. У цих виборах доказ того, що любов в Україні не просто існує, а продовжує рости й підтримувати нас.