Скандал з “домашнім” варенням: Меган Маркл під прицілом через оманливу рекламу

Герцогиня Сассекська Меган Маркл опинилася в епіцентрі нового скандалу, пов’язаного з її брендом American Riviera Orchard. Цього разу причиною стало “домашнє” малинове варення, яке, як виявилося, виготовляється зовсім не на її кухні.

Маркл презентувала малинове варення, заявляючи, що рецепт розроблено нею особисто, а продукт виготовлено вдома. Вартість однієї баночки становить £6,50 (близько 370 гривень). Для просування продукту в Instagram навіть було опубліковано миле відео, що демонструє процес приготування варення на кухні герцогині.

Однак, як з’ясували журналісти видання Express, реальність виявилася іншою. Варення, попри заявлену “домашність”, насправді виробляється на фабриці в Іллінойсі, що знаходиться за понад 3200 кілометрів від каліфорнійського будинку Меган у Монтесіто. Ця ж промислова компанія, до речі, також виробляє чаї для її бренду.

Більше того, ця ж фабрика постачає і мед з квітів апельсина, який Меган Маркл продає за £21 (понад 1100 гривень). Цей факт викликав хвилю обурення серед споживачів, які почуваються обманутими щодо автентичності та “домашнього” походження продуктів герцогині.

Цей інцидент викликає питання щодо прозорості та правдивості маркетингових заяв Меган Маркл, ставлячи під сумнів довіру до її нового бренду.

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року в Києві SHE Congress об’єднає власниць бізнесу, керівниць, медійних і культурних діячок, волонтерок. Під слоганом «Рішуча. Справжня. Небайдужа» учасниці поговорять про вибір, який формує майбутнє, команди та суспільство. На сцені SHE Congress кожна історія рішучості є важливою — про кроки в бізнесі й кар’єрі, освіті й комунікаціях, спорті й здоров’ї, благодійності та волонтерстві. І навіть про ті рішення, на які ще не наважилися — адже це теж частина шляху.

Забронюйте Вашу участь за найкращими умовами!