Таргетована реклама: який контент працює найкраще?

16 Жовтня 2024
Таргетована реклама

19 жовтня о 15:00 Тетяна Мельник, SMM-менеджерка ТЦ GORODOK Gallery, проведе майстер-клас в рамках традиційного Жіночого Клубу, де поділиться секретами контенту для найкращих рекламних кампаній.

“Привіт! Я Тетяна Мельник, працюю у сфері SMM вже 8 років. За цей час я займалася просуванням багатьох брендів, зокрема документального фільму «Соловей співає», який завдяки TikTok збирав понад 70 тисяч переглядів щодня.” — розповідає Тетяна, експертка з соцмереж і досвідчена SMM-менеджерка ТЦ GORODOK Gallery та “Вежа на Почайні”. 

Таргетована реклама може стати чудовим помічником у  розвитку власних сторінок і особистого бренду, допоможе розширити свою аудиторію, створити експертність і залучити нові можливості. Але щоб таргет став таким чудовим помічником, необхідно дуже прискіпливо обирати контент для рекламної кампанії. 

Контент – це серце будь-якої рекламної кампанії в соцмережах. Від нього залежить, наскільки успішно ви привернете увагу своєї аудиторії та змусите її діяти. Ось чому це так важливо:

  1. Привернення уваги. У світі, де всі швидко гортають стрічку новин, потрібно щось таке, що одразу зачепить око. Яскравий і оригінальний контент допомагає виділитися серед маси інших постів і привернути увагу користувачів.
  2. Побудова іміджу. Ваш контент – це ваше обличчя в соцмережах. Якість текстів, зображень та відео безпосередньо впливає на те, як підписники сприймають вас. 
  3. Залучення взаємодії. Контент, який відповідає інтересам аудиторії, стимулює до лайків, коментування та поширень. 
  4. Персоналізований підхід. Завдяки контенту можна “говорити” безпосередньо з тими, хто вам потрібен. Таргетинг дозволяє адаптувати повідомлення під різні сегменти аудиторії, а контент, який викликає емоційний відгук, допомагає створити міцніший зв’язок із підписниками.
  5. Підтримка інтересу в довгостроковій перспективі. Регулярний потік якісного контенту не тільки залучає нових підписників, але й утримує їх, що допомагає створити лояльну аудиторію.

Отже, якщо хочете, щоб ваша реклама працювала на всі 100%, вкладайтеся в контент – це те, що робить ваш бренд живим і цікавим для аудиторії! А як це зробити, розповість Тетяна, SMM-менеджерка ТЦ GORODOK Gallery та “Вежа на Почайні”. На безкоштовній зустрічі в рамках “Жіночого клубу” вона розповість:

  • які типи контенту привертають більше уваги та залучення у таргетованих оголошеннях 
  • як створити ефективний рекламний матеріал, що відповідає цілям вашої кампанії
  • як краще запускати рекламу, налаштовувати її та оптимізувати для досягнення максимальних результатів.
  • Коли: 19 жовтня о 15:00Де: ТЦ GORODOK Gallery, Почайна Пасаж, Київ

    Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації:  https://forms.gle/HxrYwLW9923GZ4vz7

    Довідки за телефоном: +38 098 261 99 59

    Слідкуйте за подіями ТЦ GORODOK Gallery  на сайті gorodok.ua та у соцмережах: 

    https://www.instagram.com/gorodok_gallery/

    https://www.facebook.com/TCGorodok

    https://t.me/gorodokua