Агенція DRAMA QUEEN створила креативну кампанію до відкриття закладу O’CAKE на Подолі. У роликах BRYKULETS вітає перехожих з маленькими святами.
Основна мета кампанії – підвищити впізнаваність бренду та привернути увагу до нового київського закладу, що нещодавно відкрився. Додатковим завданням стало розказати про мінікейки – серію маленьких тортів на одну-дві людини, які завжди є в наявності.
Кампейн народився з ідеї невеликого свята або “подійки”, які дарують маленьку радість: пережив понеділок, не загубила навушники, встигли на останній трамвай. Ці події дарують позитивні емоції та впливають на загальне задоволення життям.
“У світі, де велике завжди кричить голосніше – великі цілі, великі мрії, великі досягнення – дуже легко загубити з поля зору маленькі радощі. Ми звикли святкувати великі події великим тортом, але мало хто відзначає просто приємні “подійки”: коли хлопець гарно сфоткав чи коли нарешті використала кабачок, який лежав у холодильнику. Тому ми вирішили показати, що мінікейк – це спосіб помічати та святкувати подійки, які з нами відбуваються у буденному житті”, – коментує креативна директорка DRAMA QUEEN Анна Гончарова.
Кампанія знята у форматі серії коротких відео для соцмереж. DRAMA QUEEN зняли цей кампейн у форматі UGC-контенту з випадковими перехожими аби справді подарувати їм радість. Люди реагували з цікавістю й посмішками, багато хто підходив, щоб сфотографуватися і поспілкуватись з виконавцем. Зйомки відбувались поблизу Контрактової площі.
“Був навіть кумедний момент: коли BRYKULETS співав пісню, одна жінка вирішила, що він збирає гроші, й дала йому 20 гривень”, – коментує знімальний процес команда DRAMA QUEEN.
Це перший O’CAKE у столиці, раніше їх десерти були доступні лише у Вінниці. Придбати міні-кейк в Києві можна на вулиці Петра Сагайдачного, 18.